Ja, det er mye rot hos dem. Men jeg handler der hver gang uansett. Aner ikke hvorfor, men de er jo billigere enn de andre. Har aldri hatt noe mangel eller noe, men de roter veldig med pris.
Vi i Jeep cluben skal jo ha 10% der, og det blir alltid regnet ut fra liste pris. Hver gang sier jeg i fra at det ikke er riktig, og da beklager de at det har skjedd noe galt i programmet deres.
Men, det ordner seg alltid til slutt.