Skrevet av Emne: Kvalitet på varer fra 4WD.Com  (Lest 3616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget rp

• 258 CID
  • *
Kvalitet på varer fra 4WD.Com
« på: Ma.,21,Mars,2011,17,56 »
Hei.
Har akkurat sendt en bestilling på div ting ifm overhaling av topp på en 4,0.(pakninger,tetninger)
Når jeg så leser hva som står skrevet i fra Flintstone(ref topic ang pakking fra 4wd) ang kvalitet på varer fra dem ble jeg litt skremt ja.

Er det slik at de generelt leverer dårlig kvalitet?
I så fall skal jeg prøve å stoppe bestillingen, og finne en annen levrandør.

Håper på rask respons fra dere som har litt erfaring med shopping fra usa.

Hilsen heldig eier av YJ 94 4.0
94 Wrangler 4.0 Ho Manuell. :-)

Utlogget sten_morten

• Global moderator
  • Get a life!!
Re: Kvalitet på varer fra 4WD.Com
« Svar #1 på: Ma.,21,Mars,2011,18,20 »
De forhandler merkevarer fra kjente produsenter.  De har også ett eget varemerke til en ofte lavere pris (4wd).

Jeg har ingen betenkeligheter med å handle der. Men ikke alle ettermarkeds deler er av topp kvalitet. Men det har ikke noe med hvor du handler. Men hvilke merker du kjøper. De fleste merkene er bra på noe og dårlig på noe.
CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15

Turbo.TJ

• Gjest
« Svar #2 på: Ma.,21,Mars,2011,21,33 »
Jeg har handlet hos 4wd siden første gang i 1995. Og jeg må si det samme som Sten Morten, det er fra hvilken produsent av delene som teller. De har som Meny både billig og dyrt.
Men du skal ikke være bekymret for "allt" det negative du hører om de. jeg handler hos Jackie Hiner hver gang, og den servicen jeg får er på en skala fra 1 til 10 En sterk 9`er. ;)
Og jeg har alltid fulle kasser med deler og ikke luft.

Utlogget rp

• 258 CID
  • *
« Svar #3 på: Ma.,21,Mars,2011,21,39 »
Takk for respons
Tror jeg venter i spenning på deler slik at jeg får kjerra på veien igjen.
Det er vel likt i usa som her hjemme, man får hva man betaler for. Kvalitet og pris henger ofte sammen. (bare synd det er så sinnsykt dyrt her i landet).

Utlogget wagoneer1990

• 304 CID
  • **
« Svar #4 på: Ti.,22,Mars,2011,07,54 »
Jeg har handlet hos 4wd i mange år, det har vært noen få tilfeller hvor ikke alt har vært av topp kvalitet, dette har med prisen på produktet å gjøre. Ellers er jeg veldig fornøyd med 4wd. Det som er negativt er at det noen ganger tar flere uker føre du får varene, de har tydelig vis ikke mye på lager.
Ellers handler jeg mye deler på Team Grand Wagoneer, de sender vare mye fortere en 4wd.

Rune

Utlogget CJ-7

• Administrator
  • Get a life!!
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
« Svar #5 på: Ti.,22,Mars,2011,08,36 »
Bare vær skeptisk til Omix(Sv)ada produkter....  uavhengig hvem man handler av...
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget rp

• 258 CID
  • *
« Svar #6 på: Ti.,22,Mars,2011,18,55 »
Har mailet endel med Jackie Hiner idag, og må si meg enig med 360.
Så sant ikke innholdet i mailene fra dem er svada, så virker de som de absolutt har skjønt hva service er.

Turbo.TJ

• Gjest
« Svar #7 på: Ti.,22,Mars,2011,19,31 »
Kansje rp og meg skulle sende noen blomster for all hjelp....... sikkert ikke dumt det he he. ;D

Utlogget Dr.Plumbo

• 360 CID
« Svar #8 på: Ti.,22,Mars,2011,19,43 »

Jackie følger opp hun, ingen tvil om det! Dårlig med teknisk hjelp da, man må nesten vite hva man skal ha.
Problemet er vel lakeiene som pakker varene for utsending.

Thomas

Utlogget xjrebel

• 360 CID
  • 91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
« Svar #9 på: Ti.,22,Mars,2011,20,06 »
Sånn jeg skjønner dere så er det ikke noe problem å handle med 4WD,hvis man kan akseptere at det kan ta noen uker å få levert varene og at det er endel luft som blir sendt innpakket jorda rundt..den dama dere nevner er det en kundemottaker som tar seg av det praktiske?Jeg har aldri handlet noe på nett så jeg må ta meg et grunnkurs i nettopp det,da jeg faktisk har 3 Jeeper sålangt..
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?

Utlogget jorns

• 360 CID
« Svar #10 på: Ti.,22,Mars,2011,20,48 »
Bare vær skeptisk til Omix(Sv)ada produkter....  uavhengig hvem man handler av...

Ok, hva med utstyr fra Crown, er det samme shiten? Og Rugged Ridge?
Jeep Cj7 1986, JK Sahara 2012

Utlogget pea

• 258 CID
  • *
« Svar #11 på: Ti.,22,Mars,2011,21,44 »
Ikke stol på at bildenebeskrivelsen er riktig, les beskrivelsen nøye eller send en forespørsel hvis beskrivelsen er mangelfull. Har fått feil varer flere ganger. Og når jeg har sendt klage til Jackie har svaret alltid vært at "bildene er kun til veiledning eller illustrasjon"  ::)

I am very sorry.. The pictures online are for illustration purposes only.. I could have let you know that it was just a pair if you would have asked.. I can send you out another pair, but I cannot send out at no cost.. Let me know??
'95 YJ 4.0 Sahara

Utlogget provib@gmail.com

• 360 CID
  • TJ`n min pr. høst 07
« Svar #12 på: On.,23,Mars,2011,00,11 »
Kjenner veldig godt igjen det der. Selv har jeg bestilt selv med låvnad om at de skulle ta mål osv. før de sendte ut et timingsett fikk jeg feil. 3 ganger. hel høl i hue. de/hun har også sendt mine varer til feil personer helt andre steder i verden, varer har forsvunnet og de sender stadig litervis med luft. Har mailtråder med over 100 mailer med forklaringer,unskyldninger osv. Er rimelig luta, men fremdeles handler jeg:-)(-:
Kunsten å skru er å tørre å ta ting fra hverandre uten å være redd for å ikke få det sammen igjen. Kast aldrig en gammel del før den nye er på plass:-)

Utlogget jorns

• 360 CID
« Svar #13 på: To.,24,Mars,2011,17,12 »
Ja, det er mye rot hos dem. Men jeg handler der hver gang uansett. Aner ikke hvorfor, men de er jo billigere enn de andre. Har aldri hatt noe mangel eller noe, men de roter veldig med pris.
Vi i Jeep cluben skal jo ha 10% der, og det blir alltid regnet ut fra liste pris. Hver gang sier jeg i fra at det ikke er riktig, og da beklager de at det har skjedd noe galt i programmet deres.
Men, det ordner seg alltid til slutt.
« Siste redigering: Fr.,25,Mars,2011,06,36 av jorns »
Jeep Cj7 1986, JK Sahara 2012

Utlogget pea

• 258 CID
  • *
« Svar #14 på: To.,24,Mars,2011,23,06 »
Har jo handla for noen tusen hos dem men aldri opplevd å få noe rabatt, selv om jeg har opplyst at jeg er medlem i Jeep klubben.......  :( HVIS rabatten er avtalt er det hvert fall ikke alle som får den  >:(  >:(  >:(
'95 YJ 4.0 Sahara