Ja, tenkte jeg bare skulle la de ta seg av frakten jeg også.
Har bestillt stæsj for ca. 1200$, så normen er vel å gange med ca. 10 for å få totalprisen levert på døra.
Blir nok oversize så det holder, men tror det er stærsj for over 20k kjøpt her på berget, så det lønner seg vel likevel.
Og forresten, Karlson:
Nei, jeg har ikke de brakettene. Hele setet er anderledes, så jeg hadde ikke kunnet feste det på tj-braketter sånn helt uten videre.
Skitt au.
Noen som vil kjøpe et YJ-sete?
