Skrevet av Emne: Uling i rattet.  (Lest 1535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Redwrangler

• 304 CID
  • **
  • Jeep Wrangler TJ 1999
Uling i rattet.
« på: On.,23,Februar,2011,10,34 »
Noen som har vært borti at rattet "uler" når en svinger fort/brått og det er kaldt. Regner med at det bare er olja i styresnekka som er kald, fordi det forsvinner etter litt kjøring. Det gjør forsåvidt ingenting, men er det noen som vet hva en kan gjøre/tips?

M.

Utlogget yeyeye

• 360 CID
Re: Uling i rattet.
« Svar #1 på: On.,23,Februar,2011,10,46 »
Til meg har jeg en sånn tendens til ule/pistrelyd, men det tror jeg er plasten rundt rattstammen som tar borti litt. Men vanlig at multireima uler lett når det er kaldt å da, ekstra belstning både på dynamo og servo da!

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget Skyjacker

• 360 CID
  • JK-09
« Svar #2 på: On.,23,Februar,2011,10,47 »
Kan det ikke være servoen da? Jeg hadde lignende på min gamle TJ, og måtte etterfylle på servoen, og problemet løst.
Jeep Wrangler JK-09

Utlogget Redwrangler

• 304 CID
  • **
  • Jeep Wrangler TJ 1999
« Svar #3 på: On.,23,Februar,2011,11,04 »
Mye mulig altså, virker som det er en slags "maskinell" lyd. Tror ikke det er plasten, for den har jeg hatt av. Og som sagt, så forsvinner den når jeg har kjørt en stund. Skal undersøke servo..

Skal si ifra om jeg finner det ut.

Takk:)

Utlogget sandviper

• 401 CID
« Svar #4 på: On.,23,Februar,2011,15,16 »
. Tror ikke det er plasten, for den har jeg hatt av.

Da er det garantert ikke plasten som er problemet. Eller temp indikatoren, knirker det er det minusgrader og du bør kjøre forsiktig

Syns det høres ut som servoen, sjekk nivå og er det ok så er nok pumpa på vei til å dø.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered