Er det rart den nevnte etaten har fått kallenavnet satans biltilsyn?
Hr. Jedemo har nå skrevet en bekreftelse til BT om at min 94 modell er teknisk 100% identisk med 1995 modellen. Som jeg har papirer på (typegodkjenning) er terrenggående.
Er nå sendt BT, og jeg tror jeg tar meg en konjakk mens jeg venter. Blir det negativt svar, følger jeg nok gode råd her, og tar med hele papirsulamitten og oppsøker en annen sjel, et annet geografisk sted, i BT.
En som kan se løsninger for brukerne og kundene sine, og ikke skape problemer...