Skrevet av Emne: Jeep J8  (Lest 1988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Utlogget Tom-G

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 384
Re: Jeep J8
« Svar #1 på: Ti.,15,Februar,2011,21,22 »
Se her ja, kanskje tida for å søke en FN jobb igjen...
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO

Utlogget MF

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 64
Re: Jeep J8
« Svar #2 på: To.,17,Mars,2011,21,51 »

Utlogget Tom-G

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 384
Re: Jeep J8
« Svar #3 på: Fr.,18,Mars,2011,09,00 »
Glede
Sånn skal Jeep være, bunnsolid bruksbil med klare aner fra opphavet!
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Re: Jeep J8
« Svar #4 på: Fr.,18,Mars,2011,09,30 »
Var da voldsome skjermbreddere  :o
I DRIVE JEEP, NOT A SUV