www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Nå har det gått for langt i Egypt!!
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Nå har det gått for langt i Egypt!! (Lest 1347 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
sten_morten
Global moderator
Get a life!!
Innlegg: 1288
Nå har det gått for langt i Egypt!!
«
på:
Sø.,30,Januar,2011,01,42 »
Sette fyr på en Jeep da??
Loggført
CJ-7 Laredo 1986 WJ Grand Cherokee Limited 2001 M416
AMC V8 3,1 TD
36x15,5-15
xjrebel
360 CID
Innlegg: 673
91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
«
Svar #1 på:
Sø.,30,Januar,2011,10,27 »
f..n for en gjeng
Loggført
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?
Laredo
258 CID
Innlegg: 27
Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
«
Svar #2 på:
Sø.,30,Januar,2011,23,29 »
De politibilen jeg så på bildene i media , viste noen uniformerte politibiler , lignet veldig på wrangler YJ, men det kan jo også være noe lisensbygget av ukjent merke ?
Loggført
81' CJ7 Renegade 4.2
Kris
360 CID
Innlegg: 290
Re: Nå har det gått for langt i Egypt!!
«
Svar #3 på:
Ma.,31,Januar,2011,00,07 »
Jo, de har tradisjon med å levere Jeep til Egypt.
Jeep Wrangler er i høyeste grad en militær bil i dag, og.
Den militære Wrangleren heter nå, J8 og blir bygget sammen i Cairo.
CJ står vel i utgangspunktet for Civilian Jeep, så derfor går jeg utifra at bare J står for militær Jeep.
www.allpar.com/SUVs/jeep/J8.html
Loggført
TJ 00 uorginal
XJ 95 (solgt)
Zj 94 V8(solgt)
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Generell kategori
»
Generelt
»
Nå har det gått for langt i Egypt!!