Tusen takk for mange gode svar! Tusen takk for hjelpen! Dette virker som et veldig bra forum

Jeg har nok måttet krype til korset og har innsett at dette blir en litt for upraktisk bil til mitt bruk

Hvis dere selv, eller dere kjenner til noen som kan være interesert i å kjøpe bilen så har jeg fått tilatelse fra eier å poste navnet hans, e-post og telefonnummer. Så da er det bare å ta kontakt med han. Den går nok for bud over 50000,-. Bilen befinner seg litt utenfor Ålesund.
Eier:
Stein Ivar Hildre
Telefon: 90287465
E-post: s.i.d.h@hotmail.com