Skrevet av Emne: Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?  (Lest 1162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget C3

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 565
    • Hjemmeside
Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
« på: Lø.,22,Januar,2011,18,42 »
Jeg er på Østlandet i hele uke 4 og lurer på om det skjer noe i regi av JCN eller annen Off-Road aktivitet mens jeg er her. Har ikke noen av Jeep´ene med, men det ville jo vert artig å møtt noen likevel. Gi meg heads up da!!
Medlem nr: 931
Lokalkontakt Troms og Omegn

2011 Wrangler JK Sahara
2009 Wrangler JK Rubicon
1998 Wrangler TJ Sport

Følg med på C3´s Rubicon Garasje

http://www.c3foto.no

Utlogget C3

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 565
    • Hjemmeside
Re: Skjer det noe på østlandet i løpet av uke 4?
« Svar #1 på: Ma.,24,Januar,2011,17,57 »
Skjer det ingenting på Østlandet i hele uke 4?
Medlem nr: 931
Lokalkontakt Troms og Omegn

2011 Wrangler JK Sahara
2009 Wrangler JK Rubicon
1998 Wrangler TJ Sport

Følg med på C3´s Rubicon Garasje

http://www.c3foto.no