Skrevet av Emne: Kode på original-radioen  (Lest 1112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget General Purpose

• 258 CID
  • *
Kode på original-radioen
« på: To.,20,Januar,2011,19,09 »
Litt pinlig dette, men...  Da batteriet ble koblet fra i.f.b. med sensor-jobben på min '97 Cherokee, krevde radioen dekoding for å virke etterpå.
Tidligere eier har ikke noe å bidra med her. Blir jeg nødt til å skifte hele enheten? Har en CD-spiller liggende, så da trenger jeg bare adapter-plate i front og overganger til soklene på baksiden? Noen tips her?

Utlogget Pettersen

• Administrator
  • 360 CID
Re: Kode på original-radioen
« Svar #1 på: To.,20,Januar,2011,20,10 »
Her finner du adaptere fra 1,5-DIN til 1-DIN. Prøvde å få tak i det hos den lokale Hi-Fi pusheren, han ville ha borti 700 for ISO-adapteret...
Bassbrothers leverer kjapt, og hvis du betaler med kort på forhånd er det gratis frakt ;)

Vidar
Trude: 98 XJ 2.5 med 2" heving, og 31". D30 Aussie Locker, C8.25 LSD <-- For tiden i dvale...

Jenny: 90 XJ 4.0, lekebil. Ribba for interiør og unødvendig utstyr, 2" heving, 31" BFG Mud. Snart 35"...

Celine: 97 ZJ 4.0, NP242, ARB fanger og sperrer, 31".

Utlogget simon

• Get a life!!
« Svar #2 på: To.,20,Januar,2011,20,55 »
ring en forhandler, og ha regnnummeret klart. De finner koden for deg.
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget General Purpose

• 258 CID
  • *
« Svar #3 på: Fr.,21,Januar,2011,19,17 »
Tusen takk for gode tips!
Bass Brothers ser ut til ha fornuftige priser på det man måtte trenge av adaptere, etc.
Jeep-forhandleren her i Haugesund, Vatland-Olsen er historie, men vil høre med de som overtok service og rep. på Chrysler/Dodge-produkter.