Da er det begynt å komme en del konvolutter med kallendere i retur. Antar at dette er fordi noen har flyttet, og glemt å melde fra om dette.
Regner med at de fleste som betalte i fjor ønsker å få kallenderen (og ny giro

) tilsendt, og få den opp på veggen i stuen ved siden av TV`en eller bildet av svigermor

De av dere som mener heeeelt sikkert at dere skulle hatt kallender i posten, send meg en MAIL eller PM med ditt navn og gjerne din nye adresse slik at vi får ordnet dette til neste år.

Tarje.