Og en liten ting....HUSK Å SKRIVE NÅR DERE BETALER MEDLEMSAVGIFT, NAVN OG MEDLEMSNUMMER, og selvsagt om samboer, eller venn betaler for dere, bruker ditt navn. Ellers blir det bare en innbetaling fra et kontonr, eller feil navn og det blir krøll i systemet og vi vet ikke om du betaler for inneværende år.... GOD JUL til alle. Hilsen Tarje H.