Skrevet av Emne: Bolt eller noe til baksete 90 modell XJ  (Lest 1133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget scuba

• 258 CID
  • *
Bolt eller noe til baksete 90 modell XJ
« på: Lø.,30,Oktober,2010,18,07 »
Hei, skal sette baksete i XJen, men har oppdaget at det mangler noe som sikkert er en bolt av noe slag på passasjersida, som skal brukes til å montere bakseteputa på førersida er det ett hull nede ved gulvet og på hengselen til bakseteputa er det en bolt som passer i dette, men som sagt er det ingen festemulighet på passasjersiden bare ett hull dær også og på denne sida har hengselen til bakseteputa en slags klo med låsing som passer til en bolt på 10-12 mm. Er jeg på rett spor? og er det eventuelt noen som har en delebil stående som kan selge meg denne bolten eller festeannordningen?
Jon
« Siste redigering: Lø.,30,Oktober,2010,18,10 av scuba »

Utlogget almera1

• 304 CID
  • **
Re: Bolt eller noe til baksete 90 modell XJ
« Svar #1 på: Lø.,30,Oktober,2010,23,36 »
Er da etter min viten ingen bolt der, skal bare være "plug and play" det der, bare sette inn sitteputen fra rett side og treffe alle hull og slippe den ned, var ihvertfall det på min 91 mod.
Alt er normalt sett der for montering, og de deler som sitter der er ikke til å ta bort etter min erfaring så er gnske sikker på at det ikke mangler noe på din heller.

Utlogget Herman

• 360 CID
« Svar #2 på: Sø.,31,Oktober,2010,00,19 »
Den bolten manglet på min 90 model også mener det er en 12mm fingjenga bolt skal prøve å se etter i morgen ( det er moen år siden jeg sat inn baksete :-\)

Utlogget scuba

• 258 CID
  • *
« Svar #3 på: Sø.,31,Oktober,2010,14,02 »
Joda Almera på selve bakseteputa er nok alle delene dær men det er ingenting å feste "kloa" på passasjersida i, så det kan nok stemme att  bolten som Herman nevner mangler.

Jon

Utlogget almera1

• 304 CID
  • **
« Svar #4 på: Sø.,31,Oktober,2010,20,28 »
Ok, Jeg som tok feil der da altså, mente bare å huske at på min 91 mod så er det ingen bolt, bare et hull på ene siden og en tapp på andre.
Men heldigvis kan vi alle ta feil.