Jeg la noen slike tunge gummiplater i dørken på min, 3-5mm med lim på ene siden. Det hjalp nok litt, men det som hjalp mest var å isolere toppen på innsiden! Ble mye lunere inni bilen også av det, og tilsynelatende mindre fukt om vintern. Jeg tok bare å kjøpte en 3-4 sorte, enkle og billige liggeunderlag og limte de i taket, og kledde det så med stoff. Den løsnet etter noen år på min så sørg for å bruke god lim! Det gjorde tydligvis ikke jeg.