Da var bilen godkjent på trafikkstasjonen i Drammen, 2,5 " OME Heavy Duty og Asp Erle (Eagle Alloy) felger med 32x11,5x15, Foruten TÜV papirer, foreviste jeg papirer på forstillingskontroll og speedometerdrev, Veldig hyggelig mann fra BT, en kjapp kikk i papirer og en runde over og under bilen. Og en time med papirarbeid og scanning av dokumenter, så var bilen godkjent! Gikk veldig greit! Bilde fra "pinebenken"!