Skal lage meg spacere til framfjærene da TJen henger litt med nesa. Da lurer jeg på hvordan bumpstopperne er festet til "røret" som sitter inni fjæra. Kan det skrues av med ei rørtang, eller sitter det en skrue under plastbumperen? Det er vel ikke sveiset fast?