Hei.Som ny TJ eier har jeg et spørsmål om fusking. Ser at mange har fuskeproblemer, men ikke de samme som jeg. Mitt problem er at i vanlig hastighet etter vei kjenner jeg at motoren fusker/drar litt "hakkete". Synes også at motoren drar dårlig på 4-5 gir. Har ingen problemer med tomgang eller starting. Har byttet plugger, tennkabler, fordelerlokk og rotor, og renset IAC en, men til ingen nytte.
Må legge til at det er en 2,5l som "bare" har gått 90000km. Forslag til "kurering" mottas med takk.
