Skrevet av Emne: Hardtop og dører  (Lest 995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget stejorge

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 1
Hardtop og dører
« på: Sø.,25,Juli,2010,11,18 »
Skal ha meg en TJ. Bare jeg finner den den rette.
Har sett en i Stavanger, men den mangler hardtop og dører, hvor kan en kjøpe disse og hva må en forvente å betale?
2.5L er jo litt daft, er det noen som har montert kompressor på disse?Er det noen som kan anbefale en kompressor og er det andre modifikasjoner som må gjøres og hva vil det komme på.

Ville jo foretrukket en 4L, men det er dårlig utvalg av disse på Finn, ihvertfall TJ. Hva ligger disse på i pris når de en sjelden gang kommer for salg ::)
Tror neppe jeg har tålmodighet til å vente på en slik, skulle jo helst hatt den igår :-\

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Re: Hardtop og dører
« Svar #1 på: Sø.,25,Juli,2010,18,19 »
Sitat
men den mangler hardtop og dører, hvor kan en kjøpe disse og hva må en forvente å betale?

Hardtopen har ikke jeg hatt på på flere år. Hvis du invisterer i en Sailcloth Best top, ( kalesje ) så er den like "isolert" som hardtoppen. Dog tåler den ikke like mye snølast hvis den står ute hele vinteren og ikke brukes... Hvis du kommer over en, så forvent å betale en halv formue!

Sitat
Er det noen som kan anbefale en kompressor og er det andre modifikasjoner som må gjøres og hva vil det komme på.

Ja, både turbo og kompressor er blitt prøvd. Og ingen av de gjør det igjen!!! Kostnad og knot kontra "fortjeneste" er latterlig. Det eneste som funker bra her er å stroke til 4,6L Det finnes et par tråder på forumet om dette.

4.0L i god stand fra 160 og opp. Det har dukket opp noen røverkjøp, men da pleier de å være litt slitne.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!