Med den der tipper jeg at du klarer omtrent 4 sekunder med muttertrekkern før det begynner å dabbe av. Lakksprøyte er den også altfor liten til. Spikerpistol derimot er den sikkert grei til, for de bruker nesten ikkenoe luft. Jeg lakket en korando engang med en med 100 liters tank, og selv med altfor lavt sprøytetrykk så måtte jeg hele tia vente på kompressoren, og resultatet ble deretter. Selvom det står at de lager 150 liter i minuttet eller noe sånt så er de ikke beregnet på å bruke så mye luft kontinuerlig. Jeg ville prøvd å finne en eldre og litt større kompressor av kjent merke. Søk på finn, jeg ser stadig gamle fine verkstedskompressorer der.