Skrevet av Emne: Trailmaster vs. OME  (Lest 2218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget 4Runner

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 31
Trailmaster vs. OME
« på: On.,16,Juni,2010,22,35 »
Vurderer hevesett til YJen, snakka litt med Amund på BGnor i dag, og han kunne tilby begge disse settene med Tuv papirer.
Trailmaster var langt billigere og leveringstida på settet var kun ca. 2 uker i forhold til 2 mnd på OME.
Har hørt skryt om OME settet, men har ikke noe kjennskap til Trailmastern. Noen som har noen erfaringer å dele angående dette.
(Er 50mm hevesettet som er aktuelt for min del.)

Utlogget store indianer

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 104
Re: Trailmaster vs. OME
« Svar #1 på: Ma.,21,Juni,2010,08,45 »
hadde det vært meg som skulle handle så hadde jeg gått for OME det er de mykeste fjærene du får tak i.
Jeg har nettop handlet Trailmaster av Amund men da jeg bestillte var akselvektene på TUV papirene feil i forhold til vognkortet, og derfor ikke godkjent.
Men nå er det tydeligvis i orden så da er ikke jeg i tvil om hva jeg hadde bestillt hvis det hadde vært i dag jeg skulle handle.
92 YJ  4.0 HO. Laredo (aka. Svanhild). 4" Trailmaster. 33x12.5
56 Willys prosjekt (Til salgs)
JCN medlem nr 587

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Re: Trailmaster vs. OME
« Svar #2 på: Ma.,21,Juni,2010,13,31 »
O M E
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget 4Runner

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 31
Re: Trailmaster vs. OME
« Svar #3 på: To., 1,Juli,2010,21,12 »
hadde det vært meg som skulle handle så hadde jeg gått for OME det er de mykeste fjærene du får tak i.
Jeg har nettop handlet Trailmaster av Amund men da jeg bestillte var akselvektene på TUV papirene feil i forhold til vognkortet, og derfor ikke godkjent.
Men nå er det tydeligvis i orden så da er ikke jeg i tvil om hva jeg hadde bestillt hvis det hadde vært i dag jeg skulle handle.


Endte til slutt opp på trailmaster selv også etter litt fram og tilbake. Ser ingenting om akselvekter i den lille røde TUV blekka som fulgte med så tror jeg tar turen opp til BT før jeg gidder å løsne en skrue.