Hei alle.
Fant en løs (knukket) bolt under min forholdsvis nyinnkjøpte 2000 mod 2,5 liter TJ idag (gått ca 114.000), og litt detektivarbeid avdekket en manglede bolt i det bakerste festet i eksosmanifolden. Etter hva jeg har lest, er dette en svakhet på denne modellen.
En rep. ligger nok over mine hobbymekanikerkunnskaper, så jeg har etpar spørsmål....
- noen som har erfaring med hva det koster å bore ut resten av bolten/skru inn ny bolt hos et kvalifisert verksted?
- er det farlig å kjøre bilen til dette er byttet (eksoslekkasje etc.)?
- er det mulig å fikse problemet en gang for alle, eller er dette noe jeg må regne med å bytte innimellom?
Tusen takk for svar!

Jan Sigurd Aarberg, Asker
Medl. 1013