Sikkert et kjempebra arrangement live. Helt tragisk for
alle oss som ville følge med på tv...Nesten ingen bilder fra kjøring i løypene,
kun intervjuer i mellom heatene. Skikkelig trist at det ble så dårlig vær sånn at helekopteret ikke fikk
filmet seansene.
Kathrine