Skrevet av Emne: Juni er en heeerlig måned  (Lest 2732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Juni er en heeerlig måned
« på: Ti.,13,Februar,2007,20,18 »
Hei-hei ;D
Etter en mer eller mindre høytidelig overekkelse av årets klubb-kalender (Takk Tom J.), kan jeg bare konstantere at dette må være den beste kalenderen ever. Vi bladde oss frem til juni.....og der.......
Ellinor.....min kjære møkkete Ellinor.

Vil på vegne av meg selv og Ellinor takke for tilitten, eller hva man kan kalle det  ;D

Vil iforbi-farten også nevne at årets kalender vil henge på to ulike bilombyggingsverksteder på Island.
Så da er vi der også.

Ellers vil jeg bare få gratulere Even med produksjon nr. 2. Vi gleder oss på deres vegne :D Hils Hege om du er her inne nå, men du har sikkert annet å tenke på.

Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget CJ-7 golden eagle

  • Klubb verv
  • 360 CID
  • ****
  • Innlegg: 377
  • Kalender ansvarlig.
    • www.4x4jeep.no
Sv: Juni er en heeerlig måned
« Svar #1 på: Ti.,13,Februar,2007,20,40 »
Det er godt å høre at du er en glad gutt Ronny  :D, kos deg  ;D

Og Even, gratulerer, flink er du, håper det står bra til med mor og barn.

Tom
Tom Jensen
JCN medlem nr. 8
2013 Jeep JK Unlimited Rubicon
1980 Jeep CJ-7 golden eagle 350 cid.
1978 Jeep CJ-7 Stainless Steel karosseri
2008 Can-Am Renegade 800HO

www.4x4jeep.no

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Juni er en heeerlig måned
« Svar #2 på: On.,14,Februar,2007,07,40 »
Snufs   :(  :'( ... Har ikke fått noen kalender enda.... Gleder meg dog!

Gratulerer både Ronny med at hans høyest elskede kom på trykk. Vi bare nevne at i dag er det Valentines day, så du får gjøre noe kjærlig med henne og kjøpe noe fint til`a  ;D

Og gratulerer Even!! Det er alltid gøy :D
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Juni er en heeerlig måned
« Svar #3 på: Lø.,17,Februar,2007,17,36 »
Andre har heller ikke fått kalenderen sin. 

Hva er forresten dette med Wallentines day ? Hva har Anders gjort som er så spesielt at han får en egen dag ? 

Her var det ikke akkurat Wallentins dag, og så var det jo i mai:
« Siste redigering: Lø.,17,Februar,2007,17,42 av simon »
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Juni er en heeerlig måned
« Svar #4 på: Lø.,24,Februar,2007,18,45 »
Nå har vi fått kalenderen vår, og vi vil særlig gratulere redaksjonen med de delikate omslaget.  I år som fjor så er førstesiden smakfull, harmonisk og velvalgt :)
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Sverre

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 373
    • Sverres garasje
Sv: Juni er en heeerlig måned
« Svar #5 på: Ti.,27,Februar,2007,15,56 »
Heldige dere som har fått kalenderen..... Venter fortsatt i spenning på mitt eksemplar  :'(
2004 WJ 2,7 CRD Overland
X-Jeeps: 98 TJ 2,5 (31") - 97 TJ 4,0 (33") - 99 XJ 2,5td (31") - 88 XJ 4,0 2dr (33") - 88 XJ 4,0 (31") - 00 XJ 2,5td (30") - 95 XJ 4,0 (31") - 95 XJ 2,5td (stock)

Utlogget CJ-7 golden eagle

  • Klubb verv
  • 360 CID
  • ****
  • Innlegg: 377
  • Kalender ansvarlig.
    • www.4x4jeep.no
Sv: Juni er en heeerlig måned
« Svar #6 på: Ti.,27,Februar,2007,18,12 »
Nå har vi fått kalenderen vår, og vi vil særlig gratulere redaksjonen med de delikate omslaget.  I år som fjor så er førstesiden smakfull, harmonisk og velvalgt :)


Flott Simon, hyggelig at Pekka og jeg får litt skryt  :D, og så er det jo fint at det kommer inn bilder som er litt kreative,
slik at vi i kalender redaksjonen får lekt litt med mulighetene :).

T :) M
Tom Jensen
JCN medlem nr. 8
2013 Jeep JK Unlimited Rubicon
1980 Jeep CJ-7 golden eagle 350 cid.
1978 Jeep CJ-7 Stainless Steel karosseri
2008 Can-Am Renegade 800HO

www.4x4jeep.no