Endelig har jeg laget en garasje og fått mulighet til å skryte av hva jeg har og gjør
.
Alt får starte med en liten info om den sist innkjøpte bilen, en 94 mod Wrangler, 4 liter Automat.
Mye småtteri er blitt gjort siden den ble kjøpt senhøstes 2008, det meste har dreid seg om vedlikehold for å få bilen opp på et akseptabelt nivå hva gjelder teknisk og visuellt. Da jeg fikk bilen hadde den 33" 9x17 felg, 2"BL og 1,5" shackle reverse kit. Dekker felg og BL sitter fremdeles på men shackle rev kit er byttet ut med 2,5" procomp med OME smørbare shackles. Bilen ble som ny, det nye heve sette gav 10 cm forran og ca 9 cm bak (de gammle fjærene var jævelig sigene), bildene under viser litt.
I tillegg fikk jeg for en tid tilbake laget side skjørt (rock slides
), i disse fikk jeg vannskjært inn "YJ 4L", ble ganske kult
. Også har jeg fått fjærna de forferdelige traktor lampene som satt på skjermene forran, satte bare pærer i cruice lyse så da er de blitt blikers forran. Nå er det bare å vente på containeren fra USA, der ligger det 35" på 10x15 beadlock felger, ARB air lockers bak og ring and pinion for 4.56. Air locker forran og vinsj ligger allerede å venter på å bli montert
. Så da hvet jeg hva jeg har å gjøre fremmover
.