Skrevet av Emne: OFFROADMØTE I TRØNDELAG‏, arr: NAF Utkanten Offroaders.  (Lest 1822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
OFFROADMØTE I TRØNDELAG‏, arr: NAF Utkanten Offroaders.
« på: Ti.,15,Desember,2009,14,49 »
Hei Midt-Norske Jeepere!
Jeg videreformidler en innvitasjon fra NAF Utkanten Offroaders, der er alle velkomne. Klippet inn mailen fra formann Mikal Johnsen under hær, slik at dere kan se. Vidresendte mailadressen til lokalkontakten vår Geir Morten Olufsen også, slik at Utkanten kan nå oss senere!

Mvh Arild Yeyeye Rabben
PS: Jeg kan veien til "Tæmple" som er klubblokalet til Utkanten, om noen ønsker veibeskrivelse.

"klipp&lim"

Hei alle Offroadere!

Jeg ønsker og invitere alle Offroadere i Trøndelag til et møte lørdag 9.januar 2010 i Utkanten’s klubblokale på Risvollan kl.12.00. (Ingeborg Ås vei 2.)

Sosialt, trivelig og nyttig!

Bakgrunn for møtet er et ønske om og dele info om kjøring i Trøndelag det neste året.

Trøndercup, Challenge, Vintertreff, Rena, ”frikjøring”, Norgescup osv. osv.

Hva ønsker dere og kjøre fremover?

 
Jeg ønsker også at vi kan samles om og sette datoer for Trøndercupen 2010.

Jeg tar med datoer for det som er kjent så langt. Fint om dere også sjekker datoer for egne treff/arr.

 

Trøndercup samskipnaden ligger ganske brakk for tiden, hva ønsker vi med den fremover?

Videre kan vi drøfte og informere om Førerforeningen som er under planlegging og eventuelt velge representanter til den.

 

1.       Jeg har nå invitert de jeg har klart og skaffe mail adressen til. (Utkanten, Offroad Trøndelag, Gærhølet4x4, NMK Oppdal Offroad, Sunndal 4X4, Norsk Land Cruiser klubb)

Håper dere kan videreformidler dette til de som dere mener har lyst til og komme! (mangler adresser til Landrover klubben)


Det blir også vist bilder fra diverse Offroad treff, 2009 og bakover.

 
Servering av Kaffe m.m.

 
Velkommen til et trivelig Offroadmøte!

 

Med vennlig hilsen


Mikal Storflor Johnsen

Formann

UTKANTEN OFFROADERS NAF

Mob: 92 88 05 17
"Klipp&lim"
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Re: OFFROADMØTE I TRØNDELAG‏, arr: NAF Utkanten Offroaders.
« Svar #1 på: Sø.,20,Desember,2009,18,05 »
Bra Arild!
Geir Morten
Orkdal

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Re: OFFROADMØTE I TRØNDELAG‏, arr: NAF Utkanten Offroaders.
« Svar #2 på: Ma., 4,Januar,2010,13,09 »
Godt Nytt År Jeepere!
Vi kunne jo hatt et kaffetreff igjen også! Litt kjedelig på Jeepfronten fra min side også nå, putrer rundt på min gule orginale tj nå, venter på ny bakaksling til "big red". Skulle ha solgt den, men valgte å kutte anonsen på finn, er jo kjekt å ha en kjørbar bil også,hehe.

AR
« Siste redigering: On., 6,Januar,2010,22,31 av yeyeye »
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Re: OFFROADMØTE I TRØNDELAG‏, arr: NAF Utkanten Offroaders.
« Svar #3 på: On., 6,Januar,2010,14,06 »
Kaffetreff må snart til! Kan som vanlig ta det på Tiller. Tenker vi prøver en runde når den verste kulden har lagt seg. Jeep er Jeep Arild  ;)
Flere som vil ha en kopp kaffe om ikke så lenge?
Geir Morten
Orkdal