Skrevet av Emne: noen som har testet disse lyktene ?  (Lest 1796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget washoe

• 258 CID
  • *
noen som har testet disse lyktene ?
« på: Ti., 8,Desember,2009,23,54 »
http://www.rayzerwidebeams.com/?page=rayzer_features noen som har testet disse eller vet om di funker på grand cherokee ?
synest det virket ganske genialt med slikt ekstralys :)

Utlogget teerex

• Get a life!!
  • Harstad, Troms
Re: noen som har testet disse lyktene ?
« Svar #1 på: On., 9,Desember,2009,01,23 »
men er det lov...  :P
2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.

Utlogget washoe

• 258 CID
  • *
« Svar #2 på: On., 9,Desember,2009,19,32 »
regner med att noe slikt nymotens sikkert ikke er lovlig i norge  :P men,slipper i hvertfall å ødelegge fronten på bilen med å sette på stygge ekstralys :P

Utlogget sten_morten

• Global moderator
  • Get a life!!
« Svar #3 på: On., 9,Desember,2009,20,25 »
Nå skriver du jo ikke hvilken Jeep du har... Men på WJ er det plass til lykter bak grillen
CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15

Utlogget Aasmund

• 304 CID
  • **
« Svar #4 på: To.,10,Desember,2009,09,16 »
Menere jeg har sett disse i  bruk. Tror det er e svenske som har patent på lignende lykter. Du slipper værtfall dritt på lyktene og at noen stikker av med dem.

Utlogget Trond

• 258 CID
  • *
« Svar #5 på: Fr.,11,Desember,2009,01,33 »
Disse er sikkert geniale i fotobokser, blender sikkert linsa slik at politi ikke får bilde av sjåføren, har de ikke bilde av sjåføren kan du nekte å betale boten, kan ikke bevise hvem som kjørte.

Utlogget Tomas

• 401 CID
  • Larvik - Vestfold
    • Min hjemmeside
« Svar #6 på: Lø.,12,Desember,2009,08,25 »
har de ikke bilde av sjåføren kan du nekte å betale boten, kan ikke bevise hvem som kjørte.

Det samme hørte jeg tidligere. Men en kamerat som jobber i en bedrrift med mange montasjebiler som kjører rundt i norges land. Sjåførene har aldri tatt noe særlig hensyn til fotobokser og kjørt med solskjermen nede osv. Tidligere slapp de en del av bøtene, men de siste årene får bedriften boten uansett fordi bilen er registrert på bedriften. Også er det bedriften sitt ansvar hvem som disponerer hver bil til en hver tid, slik at de kan ta synderen. De må nå betale bøtene etter det jeg har hørt.
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt :(
http://www.jeep.on-line.no
<a href="http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.