Skrevet av Emne: Fellesbestilling og litt spm  (Lest 2006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget xxddddsdfsdfsdf

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 14
Fellesbestilling og litt spm
« på: Ma.,10,August,2009,10,33 »
Heisann!
Er ny her, men ble anbefalt å slenge igjen en liten hei og hallo av Steinar i Klæbu etter en liten handel og prat. Han nevnte det var snakk om fellesbestilling på forumet, så da legger jeg ut en liten føler om det er noen bestillinger pågang?
Har nettopp kjøpt en KJ som må få litt mer kjøtt på beina, så noe løft må vi vel ha. Hørte det var en kar som hadde noe Rustys hevesett, men vet ikke om det blir godkjent?
Planen var å ha det meste på bilen i vognkort, ihvertfall sånt som ikke er bare å skru rett av/på.

I den forbindelse blir det vel noe større hjul, har orginale stålfelger nå, som jeg vurderer å få pulverlakkert, hvilken profil bruker man på 32" med 16" felg?
Og hvordan er f.eks seipa MTR på vinterføre, sammenlignet med "skikkelige" vinterdekk? Er litt spektisk til å kjøre to tonn bil på grove sommerdekk kjenner jeg.

Mange spørsmål, men siden det er mye generelle spm og noe som går til trøndere i forb med fellesbestilling slengte jeg den her.

Treffes vel på et treff i nær fremtid! :)

_stig
02 Jeep Cherokee 2,5 CRD Sport (KJ)

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Re: Fellesbestilling og litt spm
« Svar #1 på: Fr.,14,August,2009,17,37 »
Heisann og velkommen!
Setter stor pris på nye medlemer i avd vår og kjempeartigt at modellutvalget øker. Har ikke selv all verdens greie på KJ`n din, men lettere å finne ut av ting i felleskap. Vi prøver å dra i gang en kveld/dag i ny og ne der vi møtes for sosialt samvær og palnlegger ut i fra hva folk ønsker å gjøre. Poenget er jo at alle med Jeep kan være med, så det som har med kjøring å gjøre strekker seg fra cruising til off-road.

Når det gjelder fellesbestilling fra USA har vi pr dags dato ingen avtaler om det, men om flere går sammen om å bestille så sparer man jo på det ifm av frakt.

Når det gjelder hevesett ol så er det nok dessverre slik at skal du ha ting godkjent må du nok henvende deg til BG NOR. Det du bestiller fra USA ang dette har ikke tuvpappirer, og du får derved ikke godkjent oppgraderingene.

Når det gjelder dekkvalg er det mange meninger om dette her på forumet, så her får du nesten lese deg til hva folk flest synes  :)

Følg ellers med på forumet, så prates vi sikkert!  :)
Geir Morten
Orkdal

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Re: Fellesbestilling og litt spm
« Svar #2 på: Lø.,29,August,2009,20,28 »
Hei Stig!
Velkommen hit.
Hva med å bli med på et uoffisiel amcartreff på børsa i morgen?

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget xxddddsdfsdfsdf

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 14
Re: Fellesbestilling og litt spm
« Svar #3 på: Ma.,31,August,2009,23,42 »
aiai, det var litt kort varsel.. var uansett på fisketur i hedmark, men neste gang er jeg gjerne med og hilser på! :)
hvis dere ei mailingliste eller sms-varsel når det er treff så jeg kan legge igjen mail eller mobil? trives ikke med å legge det ut på fora.
02 Jeep Cherokee 2,5 CRD Sport (KJ)

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Re: Fellesbestilling og litt spm
« Svar #4 på: Ti., 1,September,2009,14,22 »
Hei!
Har mail-adr din (om det er den i profilen du bruker), men om du vil bli varslet pr sms så kan du bare sende meg en personlig melding (PM) med telefonnr ditt. Lettere å få varslinger på kort varsel da  :) Skal prøve å dra igang et lite møte her om ikke så alt for lenge nå.
Geir Morten
Orkdal

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Re: Fellesbestilling og litt spm
« Svar #5 på: Ti., 1,September,2009,14,30 »
:P
Feiga ut sjøl æ, litt fyllesjuke og gråvær tok bort lysten fra å reise seg fra sofaen helt til kvelds!

AR

PS: Møte må til.
ohh.. silly me, again!
mob:95242280