Skrevet av Emne: nullstille service display  (Lest 1663 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Utlogget fmartinsen

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
nullstille service display
« på: Ma.,27,Juli,2009,21,47 »
hei:) lurer på om noen vet hvordan jeg nullstiller displayet som indikerer at jeg må ta service. Dette er på 1993 mod. Jeep Grand Cherokee 5,2l

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
Re: nullstille service display
« Svar #1 på: Ti.,28,Juli,2009,10,05 »
ah, husker nesten.... hold inne "select" til det står km og service (eller no) og så hold inne "set" til den nullstiller seg...? Noe sånt, er i allefall de to knappene på det nederste panelet....som skal holdes inne om hverandre...
OJ
Safety third

Utlogget fmartinsen

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
Re: nullstille service display
« Svar #2 på: Ma.,15,August,2011,20,28 »
har samme problem, jeg vet du kan kjøpe ett elektronisk apparat på ebay e.l som kan nullstille den, koster ikke all verden. På noen biler kan det holde at du kobler av batterikablene og holder disse mot hverandre i noen sekunder

Utlogget Stormer

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
Re: nullstille service display
« Svar #3 på: Ma.,15,August,2011,23,20 »
Dette bør hjelpe

Ok here goes. To reset the miles to service to the preprogrammed mileage Press the Select button until the miles to service is displayed(in your case 0) then press and hold the set button for 3-4 seconds. This should reset the counter.

 To change your preprogrammed miles to service--With the ignition in the off position hold the set button as you turn the key to the on position. You will now be in the program mode. You will have the options of selecting the language, 12/24 hr time, and the miles to service in 500 mile increments.

sakset fra jeepforum.com


Utlogget Mr Green

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 11
  • V8 5,2 `95
Sv: nullstille service display
« Svar #4 på: Fr.,25,Januar,2019,11,59 »
 :)  Takker for den, og den funket.
Nettopp skiftet panel (brukt) og der var det jaggu tysk.
Mvh
Mr Green  (Børge)