Hør med forrige eier. Slike pleier jo alltid å følge bilen. hvis ikke de gamle er ødelagt da.
Men jeg har aldri greid å ødelegge disse, enda jeg har hatt 3 TJ'er i forskjellig stand og årsmodell.
Hvis ikke det er byttet til sånn supertop skit, da hender det at det følger med sånne pinglejern til å dra kalesjen rundt med borrelås på istedet.
Nei de originale der er faktisk best. Raskt og enkelt å sette på kalesje også. Du vil fort se om det er supertop, siden de ofte bytter den frontbøylen. originalt så sitter frontbøylen fast i kalesjen, også klemmes den nedtil toppen av vindusruta med de hengslene. Er det sånn spesiell supertopp greie, så må du skru på ei skinne på toppen av vinduet ditt først.
Men det er helt sikkert delte meninger om hvor bra det erstatningsgreine inkl bøyer fra supertop er.