Skrevet av Emne: Kontigent?  (Lest 8344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Kate YJ

• 304 CID
  • **
Sv: Kontigent?
« Svar #30 på: Sø.,21,Januar,2007,22,18 »
Sitat
hva med å tildele hvert lokallag et kapittel på forumet?
Da vil det være lettere enda å kanalisere slik informasjon.
Har vært inne på tanken om at det kan være en grei løsning ja, men er og litt redd at det går utover hoved siden. Hvis det er noe de fleste lokalkontaktene ønsker, så bør vi se på om det er mulig å få til.

Sitat
Ser du blunker og jeg vil tilføye at jeg er meget positivt overrasket over utviklingen på dette forumet kontra andre fora jeg følger med på. Det er i det store og det hele kun konstruktive innlegg og alle har et ønske om å bidra til felles lære. Dette har ikke vært tilfelle på noen andre fora jeg har fulgt med på. Utviklingen viser at det nå var riktig å tilføre klubben et slikt medie.

Enig med deg Even og glad vi valgte å gjøre dette nå. Forumet har bidratt på en god måte til å få frem nye ansikter og aktive folk som vil stå på for klubben vår, og gi oss alle et dytt oppover igjen i riktig retning!

Er veldig glad for at du har valgt å fortsette som lokalkontakt :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Golden Eagle

• 401 CID
« Svar #31 på: Sø.,21,Januar,2007,22,55 »
Kate,

ser vinklingen din med å la oss lokalkontakter flytte vår aktivitet over på forumet og det er et varsko i samme drag som jeg roper.

Kanskje vi bør høre med redaksjonen om en begrenset tilgang på hovedsida slik at vi kan redigere hver vår del?

Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955

Utlogget Stein-K

• Administrator
  • Get a life!!
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
« Svar #32 på: To.,25,Januar,2007,22,14 »
Kom hjem kl 16.45, åpnet posten kl 17.23 og betalte giroen kl 17.31 !

Grunnen til at det tok så lang tid fra jeg mottok og åpnet giroen til jeg faktisk fikk betalt, skyldes ene og alene at PC`en var avskrudd og jeg måtte starte den opp og logge meg inn i nettbanken etter at middagen var fortært. Beklager på det sterkeste den trege behandlingen....
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Turbo.TJ

• Gjest
« Svar #33 på: To.,25,Januar,2007,22,44 »
MEN. Betalte du 250.-- eller 2500.-- ??? :)

Utlogget Stein-K

• Administrator
  • Get a life!!
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
« Svar #34 på: To.,25,Januar,2007,22,53 »
Det ble med bare 250,- pga sendrektighet fra styret og total mangel på respons for forslaget mitt, så ble det slik  ;)  :D

Even,

Sitat
Jeg har merket meg noen gode skriverier fra bla. Sten Morten som hadde vært topp reportasjestoff flyttet til hjemmesida.

Poeng godt mottat, skal se på den.... Har et par inslag som vil dukke opp på hjemmesiden i nær fremtid! Blåser liv i noen gamle tradisjoner :)
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!