Endelig oppe igjen!
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hehe.. Det nummeret har jeg, ja.. Nei, det var 22.01.07 den ble godkjent.Jeg har faktisk utskrift av hele mappa til den bilen..Stein har forresten kjøpt seg helt ny JK som er hevet og montert 37" på. Skal på BT for godkjenning, snart..
Ja han sendte mail med bilde av JKèn så fort hab hadde fått på 37" på den,hehe. Like JK å æ,hehe....Men fikk du ut alt av info om min fra BT? Jeg har jo sendt scann av vognkortet mitt til en par stykker hær på forumet, men har ikke mere å gi dem, men kansje jeg også kan få ut dette fra BT, så jeg har litt mere å gi fra meg. JCN burde ordne en database med slike opplysninger, men mulig det er litt omfattende jobb for frivillige da. Amcar kansje kunne sittet på den?AR
litt sånn på sidesporet , hvordan får han godkjent 37" på jk'en ?eller er det "bare" hevinga som skal godkjennes?