Skrevet av Emne: Er denne bilen greit priset??Noen som kjenner den 2001 Wrangler.  (Lest 1917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget laloba

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 150
Hei vurderer og dra og se på denne wrangleren, men er usikker på prisen....Ser det er stor variasjon ute og går på priser.Er lite biler fra 1998-2001 for salg...Noen som kan bistå?Er ute en strøken bil original bil.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1338921

Andre

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Er denne bilen greit priset??Noen som kjenner den 2001 Wrangler.
« Svar #1 på: To., 4,Januar,2007,20,01 »
Den bilen har ikke diffsperre orginalt, men diffbrems. ( Tar forbehold om ettermontering, men det er vel tvilsomt...)

Synes den var i det øvre prissjiktet. Jeg kjøpte min fra forhandler med halve kilometeren på telleren til samme prisen for 3 år siden. Og det er en 2000 modell. Men utover dette, så ser den veldig pen ut og har fine farger på interiøret.

Prut 20.000,- eller ha is i magen og vent litt til ville jeg ha gjort.

Du skriver at du er ute etter en strøken orginal bil. Skal du beholde den slik, eller ønsker du å bygge videre på den ? Hvis du skal bygge videre på den, ville jeg sett etter en som er ombygd. En del kroner å spare på dette, men da må du få tak i en som har de riktige delene og som har papirer på delene ( gjelder spes hevesett ol.)

Lykke til! Håper du finner en du faller for og som blir en trofast venn!!!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget laloba

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 150
Sv: Er denne bilen greit priset??Noen som kjenner den 2001 Wrangler.
« Svar #2 på: To., 4,Januar,2007,20,49 »
Skal beholde den original ingen planer om noen større modifikasjoner litt kosmetisk blir det vel etter hvert,men ingen planer om heving større hjul etc...Bilen skal brukes til hytten som ligger litt ulendt til samt daglig kjøring til og fra butikken.

Utlogget Skyjacker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 309
  • JK-09
Sv: Er denne bilen greit priset??Noen som kjenner den 2001 Wrangler.
« Svar #3 på: Fr., 5,Januar,2007,14,32 »
Hei, jeg selger min Wrangler 2000 mod, med en del kosmetiske endringer:

http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=420.0

Ligger også på autodb

 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)



Jeep Wrangler JK-09