Skrevet av Emne: Jeep Cherokee 2.5 td  (Lest 1797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget MudKing

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 1
Jeep Cherokee 2.5 td
« på: Ma.,30,Mars,2009,22,12 »
Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en jeep Cherokee 2,5 td, så jeg lurer på åssen motoren å driværk er på de. Å om det er er lett å få tak i resrvedeler å extra utstyr til dem. Jeg skal bruke den å dra campingvong å til å kjøre en tur i skog å mark. har tenkt på en rundt 98 model.


Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: Jeep Cherokee 2.5 td
« Svar #1 på: Ti., 9,Juni,2009,00,26 »
Hei, og du er?
Den årsmodellen du nevner heter for XJ, og da må du poste den under XJ.  :) Hvis du leser de øverste postene der, finner du mange nyttige tips før du spør her. Er du usikker på noe er her nok av folk som vet. Velkommen som medlem, og håper du melder deg inn som betalende medlem,(hvis du ikke har) samt fyller ut hele profilen din, slik at klubben og forumet fortsatt kan leve i beste velgående. :) Oppe til høyre finnes et søkefelt hvor du kan skrive inn relevante ord, og du vil få opp endel svar som forhåpentlig vis gir deg svar. Lykke til.
Mvh. Åge Færestrand
Sekretær
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Bones

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Re: Jeep Cherokee 2.5 td
« Svar #2 på: On.,10,Juni,2009,11,31 »
Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en jeep Cherokee 2,5 td, så jeg lurer på åssen motoren å driværk er på de. Å om det er er lett å få tak i resrvedeler å extra utstyr til dem. Jeg skal bruke den å dra campingvong å til å kjøre en tur i skog å mark. har tenkt på en rundt 98 model.

Jeg vurderer å selge min nå når jeg trenger en billigere bil med baksete. 2001 modell, km stand ca 102 000 og kommer seg frem over alt. Skal snart legge den ut til 120 000,-

Ellers er det lett å få tak i deler fra USA på forskjellige nettsteder. Jeg handla en del der borte til min gamle Jeep men denne her har ikke hatt behov for deler. Men det finnes MASSE kult å få kjøpt på http://www.4wd.com/ eller http://www.quadratec.com/
Ellers er dette en traktor, ikke noe jålete SUV med Haldex koblinger. Du kjører for det meste med bakhjulstrekk og slår på 4x4 ved behov. Da sperrer mellomakslingen på best mekanisk vis og fremkommeligheten overgår det meste. Noe som er viktig er at du ikke skal ha på 4x4 når det ikke er glatt, spesielt på svingete vei da det tar på drivverket. Send meg en PM om du vil vite mer om min bil, har som sagt tenkt å legge den ut for salg i løpet av sommeren.
'96 Grand Cherokee 5,2 V8
--------------------------------------------------
Ex '01 Cherokee 2,5 td
Ex '89 Cherokee 4,0