Skrevet av Emne: Bilhenger i Oslo området  (Lest 1925 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Bilhenger i Oslo området
« på: To.,26,Mars,2009,10,29 »
Hallois,

Jeg skal levere Scrambler balja til sandblåsing, sveising og grunning neste torsdag. Jeg skulle egentlig til Gol i helgen, og har en bilhenger der som jeg tenkte å ta med meg. Men, nå kan jeg ikke dra til Gol alikevel, og lurte på om noen i Oslo området har en henger jeg kunne lånt fra onsdag til torsdag? Stein har en henger jeg kan låne, men den er gigantisk, så det hadde vært bedre med en litt mer normal størrelse:)
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #1 på: To.,26,Mars,2009,13,31 »
Statoil  ;)
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #2 på: To.,26,Mars,2009,14,07 »
Statoil  ;)

Ja, jeg vet... Men greit om noen hadde hatt en å låne bort gratis nå i disse finans-krise-dager...
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget Kjart

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 143
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #3 på: To.,26,Mars,2009,14,29 »
Jeg har en vanlig varetilhenger som du kan låne, men den er antagligvis for liten

se http://www.gaupen.no/Default.asp?WCI=ViewNews&WCE=436&DGI=148

den har kassemål 115x193 med høyde 35cm med bremser

Den står på Bygdøy i Oslo, med noen dana akslinger i for øyeblikket!

mvh
Kjartan
92 66 50 17

Utlogget Frode

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1549
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #4 på: To.,26,Mars,2009,14,52 »
Statoil  ;)

Ja, jeg vet... Men greit om noen hadde hatt en å låne bort gratis nå i disse finans-krise-dager...

Hehe.. Det er pga gniere som deg at vi vi har finanskrise...   ;D ;D Skal verden komme seg ut av myra må du være ditt ansvar bevisst og bruke penger som om du hadde egen seddelpresse..
JCN medlem nr 697
Frode Ryste
Tlf 90601777

-1980 Jeep CJ7
-1978 Jeep J20

Every time you call a Jeep a "car" God kills a kitten

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #5 på: To.,26,Mars,2009,15,27 »
Statoil  ;)

Ja, jeg vet... Men greit om noen hadde hatt en å låne bort gratis nå i disse finans-krise-dager...

Hehe.. Det er pga gniere som deg at vi vi har finanskrise...   ;D ;D Skal verden komme seg ut av myra må du være ditt ansvar bevisst og bruke penger som om du hadde egen seddelpresse..

Heheh... ja, ikke sant... Vel, etter å ha pusset opp bad og kjøkken føler jeg at jeg har gjort mitt for å få økonomien på gli igjen!!!  :P For tro meg, kunne bygget noen heftige Jeep'er for den regninga...
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #6 på: To.,26,Mars,2009,15,28 »
Jeg har en vanlig varetilhenger som du kan låne, men den er antagligvis for liten

se http://www.gaupen.no/Default.asp?WCI=ViewNews&WCE=436&DGI=148

den har kassemål 115x193 med høyde 35cm med bremser

Den står på Bygdøy i Oslo, med noen dana akslinger i for øyeblikket!

mvh
Kjartan
92 66 50 17

Hjertelig takk for tilbudet, men den er nok desverre for liten.
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: Bilhenger i Oslo området
« Svar #7 på: Fr.,27,Mars,2009,09,05 »
Da ser det ut til at jeg drar innom Gol alikevel for å hente hengeren der. Dersom det ikke blir noe av, så har jeg fått låne en annen henger rett ved der jeg bor. Takker for svar.

Forresten, om noen føler en sterk trang til å hjelpe meg i garasjen på onsdag kveld, er dere hjertelig velkommen ;D Trenger hjelp til å løfte balja av, og på henger. Ta evt svar i garasje-tråden min.
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt