Skrevet av Emne: Medlemskap i jeepklubbnorway  (Lest 1488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Neowulf

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 159
  • Æ e ikke trøtt å dessuten e blodsukkere på topp
Medlemskap i jeepklubbnorway
« på: Sø.,15,Mars,2009,22,03 »
Dette er slett ikke for å være frekk eller noe , jeg bare lurer på hva et betalende medlemskap innkluderer.

Leste lett på forsida men fant lite konkret. så en aldrig så liten info hadde vært fint.

 MVH
Vegar

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Medlemskap i jeepklubbnorway
« Svar #1 på: Ma.,16,Mars,2009,02,44 »
Sitat
Dette er slett ikke for å være frekk eller noe, jeg bare lurer på hva et betalende medlemskap innkluderer.

Hvis du hadde lest det som står under fanen "bli medlem" hadde du fått svar på noe av det, les sitat:
Sitat
Medlemskontingenten er satt til kr. 250.- . Kontingenten dekker omkostningene med å drifte hjemmesida, og ellers sikrer klubben økonomi til å jobbe for medlemmene. Medlemskapet innebærer ikke på noen form for medlemsrabatter, men dere vil oppleve at enkelte firmaer allikevel kommer med tilbud som gjøres tilgjengelig for dere i forbindelse med arrangementer i regi av klubben
Kontigenten er etter min mening for lav når jeg ser det arbeidet et fåtall mennesker gjør(gratis) for å holde denne klubben levende. Det ligger mye arbeid bak arrangementer, webside, webshop osv. "Alle" er enig i at websiden er proff og nyttig. Derfor er det leit at av over 1200 registrerte brukere, er det bare et par hundrede  medlemmer som viser det ved å faktisk betale for medlemskapet og den nyttige informasjonen som finnes her inne. :( Dette var litt ut over trådstarters innlegg, men jeg føler det henger sammen. Håper Vegar tilgir det. ::) Mvh. Åge.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Medlemskap i jeepklubbnorway
« Svar #2 på: Ma.,16,Mars,2009,08,12 »
Vel for å være medlem må en jo få en giro tilsendt...........
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Holmis

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 624
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
Sv: Medlemskap i jeepklubbnorway
« Svar #3 på: Ma.,16,Mars,2009,08,20 »
Giroproblematikken blir nå tatt tak i.

Jeg tok over listene for noen uker siden, men trenger noe tid til å gå igjennom dette materialet.
Det er mange som står deaktivert & de fleste har ikke fått giro.

Det enkleste du kan gjøre er som beskrevet i denne tråden:
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,3979.0.html


Dere vil i tiden fremover se mere aktivitet rundt medlemslistene. det i første omgang for å få oppdatert kontaktinformasjonen som finnes. Mange av medlemme har feil adresser, telefonnummer og e-post og det gjør jobben ganske stor......
I natt sendte systemet mitt ut ca 750 Unike e-poster til registrerte oppføringer i medlemslitsene + at nye 150 går ut i kveld. . Av de 750 , så kom ca 200 tilbake som "ikke eksisterende" .
Det samme kommer til å skje når jeg må vaske listene på adresse & TLF også.....

I denne mailen sendes all info vi har på hver enkelt ut til den e-post adressen som er registrert i medlemslistene (ikke de e-post adr som er registrert på forumet), altså en unik e-post til hvert oppført medlem.

Vil derfor oppfordre de som vet at de har byttet nye av dette de siste 2 åra om å sende inn en oppdatering på adresse, telefon og e-post.(gjerne og kallenavn på forumet)
Send dette til innmelding@jeepclubnorway.no



Til opplysning   ;)

« Siste redigering: Ma.,16,Mars,2009,10,18 av Holmis »
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Medlemskap i jeepklubbnorway
« Svar #4 på: Ma.,16,Mars,2009,09,18 »
Så bra at dette er tatt tak i du har en kjmpestor jobb asle. Men jeg berømmer din innsats.

Ønsker deg lykke til med denne store jobben.
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Holmis

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 624
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
Sv: Medlemskap i jeepklubbnorway
« Svar #5 på: Ma.,16,Mars,2009,09,26 »
Jeg går vel egentlig litt hardere ut en jeg trenger i denne prosessen, men jeg var og en av de "på andre siden" som ikke fikk info og innbetalingsblankett..  Hehe.  Nå får jeg bare megt selv å skylde på.

Men takker for støtten, den trenges den :-)
« Siste redigering: Ma.,16,Mars,2009,09,30 av Holmis »
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com