Skrevet av Emne: Aktivitet i Trøndelag  (Lest 5826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget jp7r

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 14
  • JP7R Rune Berg
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #15 på: On., 4,Mars,2009,22,53 »
Kjempebra!
Kommer bortom så prates vi den 11.Håper flere slenger seg på.
Oppdatert med mob nr på medl lista og hvem som er medlem?
mvh Rune.JP7r
Rune Berg

CJ7 1985 4.0l HO
Cherokee Limited 1993 4.0l HO

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #16 på: To., 5,Mars,2009,07,55 »
Jeg stiller neste Onsdag, og nå ligger jo betalingsgiroen hær på nett. Den kunne vel vært i større oppløsning dog, ble litt dårlig da jeg forstørret den!
Håper vi kan få et litt mere aktivt nettverk hær i Trondheimsregionen ja, det er vel hær det er størst tetthet med Jeepeiere, og da drar vi kansje med oss de som er litt lengre ut i fylkene våre også!

Arild Rabben
95242280
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #17 på: To., 5,Mars,2009,18,22 »
Da har de kommet, kalender for 2009. Håper så mange som mulig kan komme på onsdag (som nevnt tidligere i tråden)  :)
Skal ta en runde med medlemmslister og se hva jeg kan gjøre mtp varsling.
Geir Morten
Orkdal

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #18 på: Ti.,10,Mars,2009,00,36 »
Traff en kar på jobben hær som har en TJ med gryende modifikasjoner stående, jeg innviterte han til å komme onsdag. Vi får prøve å verve flere jeepinntriserte, når vi først er igang. Oppfordrer alle til å få med seg jeepfolk, kansje melder de seg inn i club og miljøet. Ingenting er bedre en at vi får igang miljøet igjen!

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #19 på: Ti.,10,Mars,2009,16,00 »
Kjempebra!  :)
Geir Morten
Orkdal

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #20 på: On.,11,Mars,2009,14,07 »
Kjempebra!  :)

Kommer det noe sjeler da?, fått noen tilbakemeldinger utenom tråden her?
Jeg møter opp iallefall, håper det ikke snør for Hardtoppen er av for tiden. Det blir for flaut å komme med den orginale TJ`n, når en har en som går på 35tommere også :P

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #21 på: Fr.,13,Mars,2009,08,21 »
Tusen takk til alle sjeler som tok tiden til å bidra med oppmøte på onsdag!  :)
Ut ifra tanker og visjoner så har vi et unisont ønske om å holde dette i gang, og det skal vi klare.
Kjempebra at Stian med wj kom. Så til alle der ute, kom med den Jeepn du har!

Neste planlagte trekk er en søndagstur med snøkjøring. Vi grovsiktet oss inn på søndag den 19 april, alltså et lokalt Gol treff. Kommer tilbake med info om dette.
Geir Morten
Orkdal

Utlogget 99 WJ

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 27
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #22 på: Fr.,13,Mars,2009,09,12 »
Hei folkens.
Det var trivelig å treffe flere Jeep intereserte i lokalmiljøet. Har jo sett på forumet at de aller fleste som er aktive der har Wranglere o.l. og var derfor litt "småskeptisk" til å stille med en WJ. Det var helt ubegrunnet, noe som enkelt kan beskrives ved at det første som ble diskutert ved planlegging av tur den 19 april var rekkefølgen på bilene slik at det skulle være mulig å komme frem med WJen og få den løs når den sto fast.
Det var også en fin plass å møtes, i lokalene til Hurtigruta carglass på Tiller, hvor det var god plass til alle bilene innendørs og praten om motorer, gir, akslinger, dekk, heving og godkjenning hos onkel biltilsyn gikk friskt. Flere sammenkomster og aktiviteter ble også planlagt og jeg håper at det møter opp flere Jeepintereserte neste gang.
Alle som har Jeep eller ønsker seg en, uannsett model, er velkommne så ikke vær sjenerte, møt opp ved neste annledning.
Det bør være 8 høl det brenner i, i en bilmotor.

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #23 på: Fr.,13,Mars,2009,12,00 »
Hei og takk for sist :)

Jo det var et meget hyggelig lite treff, ble vi mange?6-7stk eller, Geir Morten,Stian,Meg(Arild),Rune,Steinar,Morten og...............

Arild R
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #24 på: To.,19,Mars,2009,22,16 »
Da er det nøyaktig 1stk mnd til vår nevnte søndagstur, vi kan jo sånn smått lodde stemningen ka?
Er det noen som skal til Gol f.eks? blir for dumt å arrangere tur da kansje, men om ikke er det det jo en fin trøstetur for oss!

Og igjen, kansje vi kan bruke den som rekrutering, innvitere Jeepeiere som kan bli fremtidige Jeepclubmedlemer. Ser for meg en liten lapp hos f.eks Nardo bil, Amcar, US autoparts,Så klart Hurtigruta mm...

Ikke farlig å diskutere folkens, bedre med 100 dårlige ideer, enn ingen idea. Ja itj saint!!!

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280

Utlogget jeger

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 216
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #25 på: Fr.,20,Mars,2009,06,56 »
Det er bra Arild!

D e turan som tælle! Så jeg er interessert  :)
Skal lage en mere utfyllende sak om turen når detaljene er på plass. Tar en prat med Steinar etterhvert her nå.

I grove trekk (som nevnt tidfligere i tråden) så er dette en søndagstur vi har planer om å gjenomføre. Ferden går mellom Elvran (Stjørdal) og ender opp i Mostadmarka. Korriger om jeg har feil.
Ferden går langs snøkledde veier, forhåpentligvis. Og alle med Jeep er velkommen, uansett type og modifisering.
Sosialt er stikkordet her.
Tid 19-4.

Gi tilbakemld de som synes dette høres ok ut, på en fin vårdag  ;)
Geir Morten
Orkdal

Utlogget yeyeye

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 516
Sv: Aktivitet i Trøndelag
« Svar #26 på: Fr.,20,Mars,2009,07,43 »
Har prøvd å sette av datoen alt æ.
Trenger du hjelp til noe Geir M, så tipser du om det itj saint!

AR
ohh.. silly me, again!
mob:95242280