Det oppsettet du skriver om her er akkurat det oppsettet jeg startet med. Jeg var veldig godt fornøyd med denne kombinasjonen ( Mye vil vi ha mer og sykdommen har tatt godt grep i meg !! ).
For bilder og inspirasjon foreslår jeg litt lesing
HER!.
Foreslår følgende oppsett:
2" Old man EMU fjærer, men med ProComp dempere ( ES 9000 evnt påkoste MX6 )
2" Performance accessories bodylift ( evnt 3" ). Bodylift er ikke pent, men veldig effektivt!!
7" Warn skjermutbyggere ( Burde sannsyneligvis dekke 12.5" dekk på 8" felg ...? )
33 X 12.5 Goodyear MTR fullseipet ( Beste helårsdekket jeg noen sinne har hatt på en TJ !! )
Ulempen med dette oppsettet er at EMU settet kun har TÜV papirer på seg selv, Bodyliftet har kun TÜV papirer sammen med Procomp hevesett ( som er relativt likeverdig med EMU settet. Dog holder jeg en knapp på EMU når det gjelder 2" løft ). Så det er enklest å gå for et Procomp hevesett med tanke på godkjenning.....
Til dette oppsettet så følger det med noen "usynelige" ekstrautgifter. Som feks ny dreving i akslingene, SYE kit for mellomaksling bakover (alt billig varianten = senke transfer og eller heve motorfestene ). Det får du lest litt om
HER !