Skrevet av Emne: ÅRETS FØRSTE TORSDAGSTREFF PÅ ROALD'S KRO!  (Lest 1502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
ÅRETS FØRSTE TORSDAGSTREFF PÅ ROALD'S KRO!
« på: To.,22,Januar,2009,21,45 »
Ja, mine damer og herrer. Godt nytt år, og takk for det gamle.  :) Jeg ser fram til å høre om der finnes noe nyttårsforsetter for det nye året, og om noen har benyttet fridager i julen til å fikse og skru på Jeepen, eller om vi bare preiker om været, det har vi jo hver dag, haahaa. ::) Uansett ønskes "gamle" og nye Jeeptryner med family hjertelig tilstede på Roald's kro, TORSDAG 29.01.09 KLOKKEN 18:00. VEL MØTT! Nye fjes oppfordres til å møte.  ;D
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: ÅRETS FØRSTE TORSDAGSTREFF PÅ ROALD'S KRO!
« Svar #1 på: To.,29,Januar,2009,13,08 »
Og for dem som ikke har kalender, eller vet hvilken dag det er idag: TORSDAG 29.1. OG KL. 18 PÅ ROALDS. :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: ÅRETS FØRSTE TORSDAGSTREFF PÅ ROALD'S KRO!
« Svar #2 på: To.,29,Januar,2009,17,44 »
Jepp Åge, var akkurat på vei ut døren, da Savannah fikk omgangsjuke. Må jo se det positive i det; hadde det skjedd 5 minutter senere tør jeg ikke tenke på hvordan en viss bil hadde sett ut... Puh!

Mulig Jostein tar seg en tur, ellers blir det ikke torsdagstreff for meg på en stund, blir snart tur til Qatar og fotoskole hver torsdag kveld denne våren, så dere får nyte raspeballene så godt dere kan, så treffes vi plutselig ;)

(Tenker alternativt når været blir varmere at vi kan ha et utetreff 1 ekstra gang i måneden en annen dag, et annet sted...bare et forslag...)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69