Skrevet av Emne: Kalenderen er kommet.  (Lest 2901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Turbo.TJ

  • Gjest
Kalenderen er kommet.
« på: On.,14,Januar,2009,23,43 »
Jeg fikk en pakke i posten i dag. Den var fra Pekka,og inneholder kalender og betaling av medlemmsavgift. :D
Kalenderen skal deles ut til alle som betalte medlemsavgift i 2008. (inkl.de som betalte 1/2 og :))
Jeg kjører ikke hjem til alle med kalenderen,så ring meg gjerne på 90057213 så kan vi avtale et sted å møtes.
Vær rask,for hver dag som går blir den eldre. ;)

Utlogget overland

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 749
  • Shit in - shit out
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #1 på: To.,15,Januar,2009,14,34 »
Ikke har jeg fått krav om medlemsavgift, ikke 2008 og ikke i år, ei heller kalender (det er vel en sammenheng her?).  Men lurer litt på hvorfor et gammelt medlem ikke får tilsendt giro en gang i året.  Er det noe jeg må gjøre for å kvalifisere til en giro?  Kjøpe flere Jeep'er f.eks?  ;D
Willys Overland 4-134 SW 4x4 '53
Willys Jeep CJ 3A
Willys FC 150A
JCN medlem nr. 139

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #2 på: To.,15,Januar,2009,23,21 »
Jeg tror ikke 100 hadde julpet deg heller :( Dette har vert et problem så altfor lenge,men send meg en pm med adressen din så skal jeg få sendt deg en kalender med innbetalinginformasjon. :)

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #3 på: Sø.,18,Januar,2009,20,03 »
Kun Kate og Jostein som har fått. Men det var fordi jeg var på Chipping av Varebil og det er rett nedi gaten.
Åge var forbi i Fyllingsdalen, men jeg var på en familietragedie så her var ingen hjemme. Men det er vel flere her som leser på forumet som vil ha kalender og betalings lapp..... :)
Får ta meg en liten runde i morgen å kjøre ut med dette. Turen går da til Gunnar i ytre Arna og videre til Roald i Godvik. Er det noen av dere som bor på veien så kan vi snakkes. RING MEG.  ;D

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #4 på: Sø.,18,Januar,2009,21,34 »
Sitat
Kun Kate og Jostein som har fått. Men det var fordi jeg var på Chipping av Varebil og det er rett nedi gaten.

Ja, dæven i år er eg imponert!! I fjor var jeg sist etter mye mas..... I år var den på plass til og med før den andre var gått ut, og det takket være Stian, ha,ha!

Bare gled dere, den er riktig så fin! :D

Men Tarje, det er vel ingen som forventer at du skal dra land og strand rundt for å gi den til folk, det må vel holde å ta den med på Roalds kro i slutten av måneden og så spre det derfra til folk som eventuelt bor i nærheten til de som mangler, litt dugnad må vi jo klare sammen!
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #5 på: Sø.,18,Januar,2009,21,45 »
Sitat
det må vel holde å ta den med på Roalds kro i slutten av måneden og så spre det derfra
Den siste skal bli den første... Å, hør på henne som har fått den!!!  ::)  Ja, for det er vel greit for deg, ja. ;D  Hvorfor skal andre ha det bedre enn du hadde det i fjor? ;D  Hmm. Okei da. Kan godt vente til da,jeg.  ;D ;D Hvis jeg ikke dør av spenning før det. Merker jeg tendenser til det, ringer jeg, Tarje, og kommer og henter den før. ;D
« Siste redigering: Sø.,18,Januar,2009,21,48 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #6 på: Ma.,19,Januar,2009,17,24 »
det er jo slik at det forventes en viss service av styrets medlemmer kate,sa jeg bare prover aa leve opp til forventningene. ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #7 på: Ma.,19,Januar,2009,23,31 »
Ok, gapte kansje litt mye i går, men nå har nå Gunnaren fått sin og ble jo som altid strålende fornøyd(pga, besøk) Så i morgen får jeg ta meg av Roald, og samtidig titte på nyhevet bil. Men som Kate skrev her litt lengre oppe så skal jeg selvsagt ta med raspeballer til kallendermiddag på Roalds neste torsdag. :D

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #8 på: Ma.,19,Januar,2009,23,50 »
Så du var ute hos Gunnar med hans. Thanks. Synd han ikke fikk to stk. Så kunne jeg hentet min hos ham, i og med at han bor bare 4 km unna.  ::)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #9 på: Ti.,20,Januar,2009,16,53 »
Ja det var det jeg mente med RING MEG, da hadde vi fikset det Åge.. ;) Og du som er med i kalenderen og alltingen. ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #10 på: Ti.,20,Januar,2009,17,05 »
Og Roald fikk sin i min arbeidstid i dag. Ingen skal komme å si at ikke jeg står på for klubben ;)(skulle på Victoria å kjøpe arbeidstøy og han sto utenfor garasjen sin ;D)

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #11 på: Ti.,20,Januar,2009,21,12 »
Sitat
Ja det var det jeg mente med RING MEG, da hadde vi fikset det Åge..
Jeg vet det Tarje.  ;)
Sitat
Ingen skal komme å si at ikke jeg står på for klubben
Ingen ved siden, ingen over.  ;D Og du vil ut?
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #12 på: To.,22,Januar,2009,18,48 »
Hvor får jeg tak i JCN stickers ?
og vi som har betalt for 2009, får ikke vi kalender ?
XJ 4,0 98

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #13 på: Lø.,24,Januar,2009,14,54 »
JCN stickers er jeg litt usikker på om vi har, men vi har noe på gang mener jeg når det gjelder slike ting.
Selvsagt skal du få kalender. det er to måter å gjøre det på. 1. Møte på Roalds på Torsdag førstkommende. 2.Send meg en PM med adressen din, så skal jeg få sendt den til din adresse. :)
Tarje H.

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Kalenderen er kommet.
« Svar #14 på: Lø.,24,Januar,2009,15,00 »
Sitat
Hvor får jeg tak i JCN stickers ?

Pr idag får du kjøpt disse ved oppmøte hos meg ( Østlandet ) da jeg har null kapasitet til utsendelser før mars. Iløpet av mars/april vil Webshoppen være opp å gå igjen med en ansvarlig person for dette. Da vil det bli utsendelser sannsyneligvis en gang i uken.

Frem til da, må man dessverre hente hos meg eller vente ( Ikke jeg som er ansvarlig for webshoppen, jeg har bare laget stickersene og de ligger hos meg inntil riktig person er på plass i måneds skifte mars/april.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!