Jeg er enig med Tarje i, at, om det er en som har en konkret løsning som han/hun mener fungerer, OG, som kan avse tid til å få dette kontigentbetalingsproblemet på rett spor, noe det helt sikkert er, da jeg ikke tror at alle Jeepeiere i klubben er mekanikere, men at der faktisk finnes noen som behersker både pc og faktureringsprogram bedre enn de fleste. meld deg/dere til en av oss i styret. For at en klubb skal fungere optimalt må der være flere enn tre fire ildsjeler som står på med alle oppgaver. Da blir de utbrent!! Jeg snakker av erfaring(fra verv andre steder). Om ting ikke fungerer er det selvsagt viktig at det blir opplyst. Like viktig er det at vedkommende som har et verv som av forskjellig grunn han/hun ikke klarer lengre gir beskjed, så tidlig som mulig, slik at det er mulig å finne andre egnede kanidater. Og, med så mange medlemmer som JCN har må det være mulig å finne en eller flere som innehar tid og kunnskap til å fylle oppgavene. Så oppfordringen er, til dere, oppegående og våkne medlemmer som sitter på gjerdet og har gode idèer og løsninger: Ikke sitt der og brenn inne med dem!