Har modifisert løsningen og bestemte meg for å bruke litt av det orginale oppsettet, kuttet rørene til så filteret blir liggende bak på siden av viften og dette fungerer veldig bra. Får endel mer respons på lave gir og femtegiret brukes mer enn noen gang.
Siden jeg bruker det orginale huset over spjelet slipper jeg også den latterlige lyden et slikt åpent filter lager i denne lille motoren
(Snakk om får i ulveklær).
Uaktuellt å kjøre rundt med dette og tankene gikk til tidlig barndom da vi hadde pappskiver på sykkeleikene for at det skulle bråke mest mulig når vi kom kjørende.

Ønsker tips på løsninger til eksos (merker, størrelse, effekt osv.) Er det likt eksosanlegg på 2.5L og 4.0L?
Og til slutt har noen her satt throttle body fra 4.0l på sin 2.5L?
Tenkte å prøve ut disse tingene før den gires om.