Hallois,
Her om dagen begynte plutselig venstre blinklys å blinke i dobbel hastighet. Dvs, når jeg blinker til venstre... Blinker jeg til høyre er det normal hastighet, og samme når jeg setter på nødblink (blinker normalt begge veier). Noen som har peiling på hva dette kan komme av, og hvor jeg skal begynne å feilsøke?