Ja, her strekker det ut i tid.....

Venter meg i hjel på deler jeg trenger for å komme meg videre.
Når servopumpa jeg bestilte for flere uker siden på Steinar Stolen først kom, så oppdaget jeg at den ikke var komplett.
Etter to uker fikk jeg en ny, men den igjen manglet alt av innfestninger, lokk, osv. Da måtte jeg til Nils en tur som har hylla full av Servopumper og få dingser av han.
Så takk Nils

Bulltear er også U T R O O O O L I G treige

. Jeg sendte de to pulleys'ene som kom feil i første forsendele i retur en gang i begynnelsen av september.
De riktige er vistnok sendt fra USA denne uken, men jeg tror det ikke før jeg får se det. I tillegg bestilte jeg peilepinnerør fra dem, som har tatt like lang tid å få bekreftet at kommer i den samme forsendelsen.
Så er det PayPal (hater det greiene der). Hva f er galt med US Post Service eller UPS?
Så var det dekk. Sjuern står på bukker, for jeg må ha nye dekk. Norden dekk lover Kumho 33" på døra fra 2-10 dager.
De trakk 4300 på kortet mitt, og siden ble det stille. Etter 17 dager tok jeg kontakt.
Disse dekkene kommer ikke inn før februar 2011. Flott!
Det er to forhandlere i Norge - OEC Internasjonal og Norsk Offroad teknikk som hadde kjøpt opp alt sa han jeg snakket med. Så da blir jo prisen kjapt selvfølgelig 2000.- dyrere.
Så var det 4Wd som backordrer mer enn de bekrefter. Går sikkert 4 uker til før alle delene jeg bestilte er på plass. Gidder liksom ikke å takke ja til tre ulike forsendelser, kan like gjerne vente.
Sarpsborg Motor der i mot, er kjappe på labben.
Kjøpte overhallingskit til bakakslingen og nye lager. Vips så kom hentelappen i posten.
Ole Henrik har i tillegg bistått meg for å få tak i to originale Laredosetetrekk fra Ebay (sort skinn med sølvstripe) som en dud i USA har sittet på fra de ble produsert på 80-tallet. Takket være Olemann så har jeg greid å få tak i et par stykker, men det var bare fordi Ole har Jet Carrier adr og snøring på PayPal. Setetrekkene er vitnok på vei, så da må noen få solgt meg et sjuersete fordi jeg mangler ett.
Nå blir det en uke i Sharm el sheik på Rikard og meg, så håper jeg at delene som mangler står stablet opp utenfor inngangsdøra når vi kommer hjem.