Ville ikke tru det var noe krav til de delene du referer til. til og med Biltema leverer jo alt av bremser, oppheng, fjærer osv osv og ingenting av det er laget hos den originale produsenten. Det følger heller ingen papirer med delene derifra som sier at de er godkjent. Så akkurat det ville jeg tru gikk greit.
Kan vel ikke spille noen rolle om det er uoriginale biltema deler eller uorginale deler ifra USA eller andre land.
Men noen av de som bytter armene bytter til lengre armer og må flytte festene nærmere midten av bilen. dette utgjør nok en godkjenningsprosess.