Skrevet av Emne: komplett setesett selges til XJ Sport 97 + 4,0L motor+ AX15 girkasse  (Lest 1667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
01
Har for salg et komplett sete sett for XJ-97(mellomgrå stoffseter).
Manuell ramme regulering. Framseter er modell med høy rygg (ikke løs nakkestøtte) Baksete har regulerbare nakke støtter.
Generelt fine seter(lite sår i førersete på side..ikke sjenerende og synes knapt)

Selges meget Billig...KOM MED BUD.- komplett sett.


02
4 originale Stålfelger XJ Sport 97(5 ekers).
Pris: OVER "NADA" .- samlet

03
Motor 4,0L-I6. Denne står i bilen i dag og er i daglig bruk. Har kjøpt meg ny fra USA som skal byttes inn i vinter
Motoren har skjørtebank og er vel derfor en egnet blokk for ombygging til "Stroker".. Vannpumpe, visko vifte og el-vifte medfølger.
Bud ønskes(levering avtales)

04
AX15 girkasse for samme bil. Denne trenger overhaling på syncro ringer(eller justering...jeg har byttet dem selv en gang og fikk ikke stilt dette rett inn viser det seg. (Har kjøpt ny tilsvarende kasse fra USA som skal installeres i vinter)
Ellers er kassen visstnok i god stand. Det følger med xtra syncro ringer som jeg kjøpte i våres for å gi meg på rep. jobben for 2'ndre gang...noe som jeg nå ikke gidder.

(tips....for deg som vil vekk fra automat og skal ha noe robust og vil spare drivstoff, har her en gylden sjangse.Min XJ er nede i 0,91 på lang kjøring med last og 1,15 på blandet kjøring uten at jeg stresser for å nå disse tallene). 

Pris: Gi et bud som ikke er komplett latterlig ;D .-(levering avtales)


Alle priser er uten frakt. - Hentet garasje i Bergen.
                                - Pakker og sender dersom det er ønskelig.

mobil: 91 52 03 93
mail:  tpl@sp68.com




 
« Siste redigering: Sø.,26,Oktober,2008,16,19 av Oseberg »
XJ 4,0 98

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: komplett setesett selges til XJ Sport 97 + 4,0L motor+ AX15 girkasse
« Svar #1 på: Sø.,26,Oktober,2008,16,19 »
Må da være noen som er intressert i rimelige deler  ???
XJ 4,0 98