Jeg skal bytte ("GTI") Procomp ES3000 demperene som står på bilen nå. Ønsker noen som er mykere. Hvilke dempere er det beste valget, procomp mx6, Bilstein eller andre? Må fungere med 4" heving.
Jeg har MX6 på TJ'en min. Har satt de på det mykeste, og det funker helt utmerket på veien.
Har forsøkt med litt forskjelig innstilling på de, og er litt overasket over hvor merkbart bare 1-2 knepp faktisk var.
Så ja, jeg er i hvertfall godt fornøyd med mine MX6 dempere.
På CJ'en har jeg de 3000 demperne (tror jeg), og den er stiv som !##!!, men en del av det er nok bladfjærene.
Dog, jeg tror nok den ville vært langt bedre med noen andre dempere, de gassdemperene oppfatter jeg til å være veldig harde / stive. Jeg har nemelig ikke noe problem med å stappe 33" helt oppi innsiden av skjermen m/4" løftefjærer.
(ja-ja, jeg vet det er lenge siden den har vært på veien osv, behøver ikke minne meg på det)