Skrevet av Emne: RIGHT ON "GROMBILTREFF"  (Lest 1583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
RIGHT ON "GROMBILTREFF"
« på: To.,21,August,2008,02,47 »
Hei. Ville bare utdype min forundring over at der sist søndag, på Bergen travpark, kl. 11-15:30, et strålende vær, en årlig happening samme søndag, kom over 200 biler fra hele hordaland, sogn og fjordane,Haugesund, osv. som representerte flere Amcarklubber, veteranvognklubber etc. og Landcruiserklubben stilte med minst 6 biler fra standard til offroad. Og Jeepclubnorway stilte med  ??? Ingen. Jo, èn. Da vi ankom kl.12, var jeg sikker på at jeg ville treffe på minst et par lokale Jeeper...men, nei. Jeg vurderte å stille meg på gresset ved siden av Landcruiserne, Suburban's og andre 4WD, men ble dirigert mellom en Camaro og en Lincoln. Jeg la JCN foldere på panseret, sjenket en kopp kaffe og ventet på at det skulle dukke opp ihvertfall en Jeep, men nei. :( Vel, dette er som skrevet, bare ord, og min forundring over at det ikke kom EN fra JCN. Og ikke en eneste Jeep, utnom vår. Men det var et vellykket treff, med mange flotte, og mindre flotte biler, klassikere, "ungdomsbiler" og nye biler. Håper neste år til samme tid at Jeepklubben vil være hjertelig tilstede med flere doninger.  ;)  Legger ved et par bilder:















« Siste redigering: To.,21,August,2008,12,11 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Rocker

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
  • What The Hell ?
Sv: RIGHT ON "GROMBILTREFF"
« Svar #1 på: To.,21,August,2008,17,04 »
Hei.

Fin bil du har Åge :)
Var på tur til byen ca 15:30 den dagen.
Møtte noen fine amcar`s på veien, og følte det var ... noe!!!
Kom på det etterhvert, men for sent  :-[

Mvh
Rocker
Jeep-fan....nu me ny bil :-D

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: RIGHT ON "GROMBILTREFF"
« Svar #2 på: Lø.,23,August,2008,11,32 »
Ja, enig med deg Åge nå som vi e medlem av Amcar burde vi vel stilt opp!  Tidligere år så har ikke dette vært noen særlig stor interesse for, men noen av oss har vel pleid å tatt turen...

Jeg må helt ærlig si at hadde jeg hatt fri og visst om dette, hadde jeg nok tatt turen  :)
-og ihvertfall satt det opp på terminlisten vår!

Er i det hele tatt ikke mye som skjer i Bergen for tiden, jeg har endelig fri denne helgen, men siden Bergensgjengen er på vei østover nå i finværet så ble det ikke aktuelt med lokalt treff denne helgen heller. Tror de fleste av de mest aktive av oss er ganske opptatt for tiden!
Det er jo litt synd, men satser på at vi finner en helg i september til et høst treff. :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: RIGHT ON "GROMBILTREFF"
« Svar #3 på: Sø.,24,August,2008,23,34 »
Innvitasjoner til bilkubbene i Bergen,slik som på vårmønstringen.............!! Der har arrangørene en jobb foran seg å gjøre.
Jeg gjorde forefallende arbeid på min Jeep den søndagen. Hadde jeg vist om dette hadde jeg selvsagt stilt selv og tatt en ringerunde til de faste i jeepklubben som alltid stiller...... Men kansje neste år da....!!!!!