Skrevet av Emne: Rena 6-7 juni  (Lest 10185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #15 på: Fr.,16,Mai,2008,15,01 »
Jeg kan ikke få til begge rena helgene, for langt å kjøre. Så årets Jeep samling for meg blir Jeep Challenge i Arendal og forhåpentlig Vestlands safarien.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #16 på: Lø.,17,Mai,2008,19,59 »
Ja jeg sytes det er rart at vi skal holde landstreff for bare noen få biler, å de andre må bare se på. Blir liksom ikke helt det samme,
hvis en skal kjøre 50 + mil for ikke å bruke Jeepèn.
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #17 på: Lø.,17,Mai,2008,22,13 »
Nå er det ikke mange ukene igjen til treffet, vi bør vel få info om vi kan stille med mere en 16 biler.



Det var ikke dette jeg hadde håpet på når vi skulle legge landstreffet til Rena.
For enkelte vil det jo si flere hundere mil kjøring til og fra hvis man må være med på 3 treff.

Har ikke medlt min ankomst da jeg ikke kan dra på 3 treff får å få være med på landstreffet

Er ikke på Østre Era for å fiske den helgen men å være med bil i skogen.

I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Utlogget GrandV8

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 167
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #18 på: Sø.,18,Mai,2008,00,33 »
Jeg har gledet meg til å få være sammen med likesinnede på Rena siden vi stemte for dette på Gol! Men det var vel ikke dette alternativet vi stemte for på generalforsamlingen!? Det var ingen som nevnte noe om noen konkurranse som skulle gå over flere helger, og heller ikke at det ville bli adgang kun for noen få biler! Dette blir helt feil for meg!  ???
Når man får alternative muligheter å stemme på, så må all info være lagt fram!
Når dette er sakt! Så ønsker jeg alle en fin opplevelse på Rena!
Jeephilsen
Roy Morten
Grand Cherokee 5,2l -96, 4"heving 33"hjul
"Det som ikke kan kjøres rundt, kjøres over!"

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #19 på: Sø.,18,Mai,2008,15,39 »
Det er et poeng at det ikke ble informert om på Genfors at det
var noen forutsetninger for antall deltagere om vi slo sammet treffet med Landroverklubben, men det er fordi
disse forutsetningene kom etterpå. Stein inviterte Petter og meg med på et treffmøte med Landroverklubben og Offroaders Hedmark for noen uker siden. I mer eller mindre grad fikk vi presentert ferdig opplegg fra Landroverklubben, som er klubben som har levert og fått godkjent søknaden av Åmodt Kommune.
Tolkningen av 60 lag i løypa ble diskutert, hvor vidt det skal være to eller tre biler pr lag.
Landroverklubben mente det ikke var hensiktsmessig å strekke strikken
for langt i forhold til kommunen og synes to biler pr lag er riktig. Både JCN og Offroaders Hedmark mente det uten problemer kunne være tre biler pr lag. (sånn som Offroaders Hedmark gjennomførte Pinsetreffet)  1/3 av 90 biler  = ca 30 biler til JCN. ( 30 biler er også kanskje lite, men det er visst en del som har tenkt å prioritere 10 års jubileet i Sverige helgen etter og ikke Rena).
Stein har nå har søkt kommunen om utvidelse, så får vi andre vente å se hvordan det går.

Når det gjelder bindende påmelding for øvrige treff, så er det betaling pr. gang. Om noen ikke skulle dukke opp på de neste treffene av ulike årsaker tror jeg ingen bør frykte at de mottar en innbetalingsblankett i posten for uteblivelse.


« Siste redigering: Sø.,18,Mai,2008,17,12 av CJ-7 »
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget willysM38

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 179
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #20 på: Sø.,18,Mai,2008,20,27 »
Vi er endel stykker bare her nede på palmekysten som kunne tenkt seg et skikkelig treff ,, bare herfra ville vi vært ca 10 biler eller mer ,, så hva blir tilbudet til oss i år ?????

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #21 på: Ma.,19,Mai,2008,08,35 »
En god begynnelse er i hvertfall å melde seg på....


 :)
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget willysM38

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 179
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #22 på: Ti.,20,Mai,2008,21,36 »
Ja ,, kan melde seg på ,, men kan ikke reise 2 turer til rena ,,, det blir rett å slett litt for dumt ,,, treffet på rena har ikke noe med landstreff å gjøre ,,på  et landstreff bør de som har lyst kunne komme på , ikke bare noen få utvalgte ... +++ at et landstreff bør holde seg til en helg som det har vært tidligere ..  :-\

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #23 på: On.,21,Mai,2008,02,27 »
Jeg har heller i likhet med mange andre her inne mulighet til å stille på 4 "cup" kjøringer. Både pga jobb og at det blir for tungvint rett og slett. Det må da være mye bedre for alle medlemmene om man la dette treffet til en helg der alle kunne bruke bilen sin vel..

Dere som arrangerer dette får ta dette som dere vil, men dette forslaget om et landstreff i JCN sånn som dette blir er helt bak mål. Dere legger jo opp til at det bare er jeepers som bor på østlandsområdet som kan delta på alle rundene. Dette er i mine øyne favorisering og forskjellsbehandling av JCN sine medlemmer. Sikkert morro for de som har mulighet til dette men tror ikke oss andre er like fornøyd med denne ordningen for å si det sånn

Så mitt landstreff blir som sandviper nevnte, Jeepchallenge i Arendal. Der er det også mulighet for alle som vil å kjøre sist jeg hørte noe.
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.

Utlogget Kristian

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 483
  • Det er forskjell på SHOWOFF og OFFROAD
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #24 på: On.,21,Mai,2008,09,29 »
Dette er ikke det vi hadde i tankene når vi stemte over dette på Gol  :'(
Dette med  flere ganger og max 2 biler på hvert lag er noe Land Rover klubben hadde lagt opp til   >:(
I DRIVE JEEP, NOT A SUV

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #25 på: On.,21,Mai,2008,14,49 »
Dette er ikke det vi hadde i tankene når vi stemte over dette på Gol  :'(
Dette med  flere ganger og max 2 biler på hvert lag er noe Land Rover klubben hadde lagt opp til   >:(

Hei, tror folket har fått med seg dette nå...

Oppfordere nå heller folket til å melde seg på!

Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #26 på: To.,22,Mai,2008,22,30 »
Ikke for å ødelegge, men for dere som ikke føler at dette vil være noe for dere vil Sørlands gjengen, arrangere Jeep Challenge i
Arendal. Dette vil foregå en av de første helgene i august. Her vil dere få muligheten til å kjøre i 3 offroad kjørefelt, se sørlandets natur og skjærgård fra bilvinduet.

Sjekk mere på lokalavdelingen for sørlandet.
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #27 på: Lø.,24,Mai,2008,20,16 »
Vi beklager at det har blitt slik med denne begrensningen. Dette skjedde i forkant av når vi kom inn i planleggingen og rådet ikke over. Vi har fått avslag på å øke antall deltakere, så det blir med de 16 bilene i denne omgang. Jeg var ikke opplyst om disse begrensningene i forkant og kunne derfor heller ikke informere noen videre som ting som ikke var i min viten!!

Det vil som også sagt flere ganger over ikke bli presset til å delta i hele runden, men det er ønskelig. "Ønskelig" er MAO ikke et "krav om" ....

Fristen for påmelding utløp igår, og eneste fra klubben som ønsket å delta var Petter & Katrine samt Tommy & Herman. 2 biler med andre ord som har meldt seg på.......

Skjønner at dette er litt "protest relatert" med tanke på arrangementet. Dette synes jeg er litt synd, men vi prøver så godt vi kan.

Det er fortsatt et lite håp da tildeling skjer denne helgen, men med denne responsen, så taper JCN ansikt utad. Vi fremstår som en useriøs klubb... Jeg skal sjekke litt med de andre i samarbeidet om det er for sent, eller om de ledige plassene blir tildelt Offroaders Hedmarken og LR klubben istedet eller om vi kan få inn noen påmeldelser i siste liten.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #28 på: Sø.,25,Mai,2008,20,02 »
Ok Stein,
dette var skikkelig trist,  *MEN* det er en annen mulighet som ikke er for sen å gjennomføre,
er å kjøre fullt JCN treff hos GP i Spydberg 6-8 juni. Tommy har allerede forhørt seg, og GP sier han kan sette av hele kjøreområdet og campingområdet til klubben dersom vi ønsker det.


Kathrine





 
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Rena 6-7 juni
« Svar #29 på: Sø.,25,Mai,2008,20,13 »
SYND !!!

En lærepenge her må være at vi flytter ikke et treff under noen omstendigheter! Om det er treff som koliderer her til lands eller andre steder...
I tillegg når det ble stemt på årsmøtet for dette, finner jeg det rart at ingen av de som stemte på dette en gang meldte seg på Rena....



Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen