Skrevet av Emne: skal sette inn seter/belter bak  (Lest 1788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget newjeepman

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 7
skal sette inn seter/belter bak
« på: Sø.,20,April,2008,17,11 »
hei
skal sett inn seter og belter bak, men vet ikke hvordan jeg skal feste det siste punktet på beltene.vet hvor de første punktene skal, men ikke det siste. skal den tilbake til det første punktet??det er 3 punktsbelter.
er det noen som har gjort dette som vet hvordan det skal gjøres??

Utlogget myggen

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 99
Sv: skal sette inn seter/belter bak
« Svar #1 på: Sø.,20,April,2008,19,36 »
sammen med braketten som låser setet i bakkant :)
jan erik rånes
medl.nr 494
tlf.99737387
tj

Utlogget doffen

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 3
Sv: skal sette inn seter/belter bak
« Svar #2 på: Sø.,20,April,2008,23,04 »
Akkurat satt in seter i min.
Du finner det rett bak låsebraketten til setet på innerskjermen. er hull med gjengeparti,der.
Lykke til!  :)

Utlogget newjeepman

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 7
Sv: skal sette inn seter/belter bak
« Svar #3 på: Ma.,21,April,2008,11,50 »
oki

da finner jeg sikkert ut av det
tusen takk for god hjelp! :D