Skrevet av Emne: VÅREN ER HER.  (Lest 2414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Turbo.TJ

  • Gjest
VÅREN ER HER.
« på: Ti.,18,Mars,2008,09,46 »
Tenkte å lage en tråd her der dere kommer med forslag til aktiviteter vi kan finne på i Bergen og omegn.
Så tar vi en runde på dette neste Torsdag 27/03. Åge var på jakt etter en agenda for vårt månedtlige treff.
Vi må få opp aktiviteten på kjøringen vår,ikke bare raspeballer(joakim spiser kun pommes frites :)) og kaffeprat.
Har jo en V8`ter som må få litt sirkulasjon på 20/50 oljen før den tørker inn i bunnpannen.
Forslagene kan vere alt fra ingenting til jordomkjøring.Vi er åpen for forslag og skriver de ned og planlegger våren og sommeren
2008. Har blitt fortalt at vi skal få cab/aircondition vær hele sommeren. Kom igjen få inn forslag ELLERS. ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: VÅREN ER HER.
« Svar #1 på: Fr.,21,Mars,2008,17,39 »
Oj Oj. Ja her kom det mange forslag gitt. Vet ikke om jeg har nok blekk i skriveren for å få "allt" dette med meg neste torsdag........................ ???

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Sv: VÅREN ER HER.
« Svar #2 på: Lø.,22,Mars,2008,13,12 »
Vi får håpe de er i garasjen å skrur :)
Ikke denne karen, har akkurat kommet meg på bena etter alt for mange dager i sengen. :-\
I mine feberfantasier dukket det opp en Jeep, og det var min ;D
Den så bedre ut enn på lenge, vi cruiset på noen fine veger en hel gjeng med taket av.
Sola skinte, vi stoppet og fyrte opp grillene.
Slik vi pleier å ha det på tur. 8)
Ungene lekte og koste seg, helt uten krangling. Da forsto eg at det var en drøm ;)

Ok, seriøst så e pri1 for meg på Jeepfronten å få Bobbysocken på vegen.
Det blir ikke før Gol, så ER DET NOEN SOM HAR ET LEDIG SETE???
Disse koseturene vi tar på sparket er jo fine, men vanskelig å planlegge været ::)
Det vi trenger da er en lokalkontakt med "veltrimmet kontaktapparat",
der kan eg sikkert bidra ;)
« Siste redigering: Lø.,22,Mars,2008,13,14 av Rudi »
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Malvin-CJ5

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 61
    • Østfold Offroad Klubb
Sv: VÅREN ER HER.
« Svar #3 på: Ti.,25,Mars,2008,19,06 »
er jo artig med helgeturer i vestlandets frie natur... er vel endel fine steder å besøke her?? er ikke så veldig kjent i området da jeg bare har bodd her i to år!! :o

ellers så er det jo kjøring hver 3 helg i modalen. er lite jeep der har jeg lagt merke til. savner litt selskap av ekte jeeper der oppe..hehe

jeg stikker innom roalds på torsdag tenker jeg.

ps .. fikk fin kalender i posten idag!! :D
KNA Offroaders Hordaland, Øsfold Offroad Klubb
Jeep Wrangler Yj 90 mod

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: VÅREN ER HER.
« Svar #4 på: Ti.,25,Mars,2008,23,25 »
Apropo kalendere. Jeg har fått tilsendt kalendere til de av dere som ikke har fått.
Skal se om jeg kan huske å ta de med på torsdag.

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: VÅREN ER HER.
« Svar #5 på: On.,26,Mars,2008,20,43 »
Sitat
Ikke denne karen, har akkurat kommet meg på bena etter alt for mange dager i sengen.
I mine feberfantasier dukket det opp en Jeep, og det var min
Tror ikke du slår 1 kraftig bihule betennelse, 1 influensa med påfølgende bihulebetennelse igjen, toppet av "munn og klovsyke" i påsken. :-[ Har nesten begynt å tro at min egen Jeep er rosa og blomstrete for tiden, men oppdaget istedet at feberpåskesolen har sprukket opp HELE frontruten, og at en viss liten jente har revet ned hele bremselyset på bakruten i kjedsommelighet for å sitte spent fast bak -ka i helv.... gjør eg då ???

Det som er positivt er at jeg har fått tilbud fra motorklubbene i Bergen om å velge plass til oss på vårmønstringen på lagunen 1 mai, det er et stort fremskritt fra da jeg klaget på plasseringen vår i fjor, samt at vi kan ta med oss noe inn hvis vi sier fra nå snart! (Litt begrenset i henhold til hvor mange som ønsker plass..)
Regner med at dere finner ut av dette på møtet i morgen og at ellers de som har noe å mene om dette gir meg et ord, så jeg kan gi beskjed. :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69